הערב בשעה 23:50 התקבלה הודעה על ת"ד בכביש המנהרות מתנדבי "הצלה ביתר" שבמקרה היו במקום : דן עזרא ושעי' רונר ודוד בן פורת , טיפלו ב: 3 פצועים קל שאחת מהם פונתה לטראומה ע"י המתנדב רחמים בדוש נהג אמבולנס ביתר
.
מה יהיה עם הכביש המנהרות הזה? כל הכבוד לכם שם בביתר!