צילום אוראיל מלסטר הגדול מכוננים ירושלים ב"ה לא היו נפגעים באירוע.
גם אני ראיתי את האוטובוס הזה בצד הדרך בעולה ירושלימה.... חשבתי שזה האוטובוס שהביאו להאג מהפיגועים...
אז במהלך הנסיעה בשעה 2:30 המנוע עלה באש במהלך הנסיעה. הנהג עצר בצד והוריד את הנוסעים. הנהג פונה להע"כ בשל שאיפת עשן במצב קל
מדובר באוטובוס שעלה באש במוצאי שבת בלילה ??
ב"ה שלא היו נפגעים. איך עלה באש?
מתנדב ראיתי אותך
ימת"א זה ביטוי מדא"י......... י"ם- ת"א..... ירושלים תל אביב..........
כביש זה נמצא בארץ ישראל קצת אחרי הכניסה לשורש לכיוון ירושלים
סליחה על השאלה אבל איפה הכביש הזה?
..