בית פורומים הצלה ומדא ישראל

תמונות של האוטובוס שעלה באש בכביש ימת"א

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-4/7/2004 22:00 לינק ישיר 
תמונות של האוטובוס שעלה באש בכביש ימת"א
מצורף קובץ

צילום אוראיל מלסטר הגדול מכוננים ירושלים


ב"ה לא היו נפגעים באירוע.



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-4/7/2004 22:01 לינק ישיר 

מצורף קובץ

..



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-4/7/2004 22:18 לינק ישיר 

סליחה על השאלה אבל איפה הכביש הזה?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-4/7/2004 22:28 לינק ישיר 

כביש זה נמצא בארץ ישראל קצת אחרי הכניסה לשורש לכיוון ירושלים



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-4/7/2004 22:33 לינק ישיר 

ימת"א זה ביטוי מדא"י.........

י"ם- ת"א..... ירושלים תל אביב..........




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-5/7/2004 16:22 לינק ישיר 

מתנדב
ראיתי אותך



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-5/7/2004 19:36 לינק ישיר 

ב"ה שלא היו נפגעים.

איך עלה באש?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-5/7/2004 19:44 לינק ישיר 

מדובר באוטובוס שעלה באש במוצאי שבת בלילה ??



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-5/7/2004 19:47 לינק ישיר 

אז במהלך הנסיעה בשעה 2:30 המנוע עלה באש במהלך הנסיעה.
הנהג עצר בצד והוריד את הנוסעים.
הנהג פונה להע"כ בשל שאיפת עשן במצב קל



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-6/7/2004 16:52 לינק ישיר 

גם אני ראיתי את האוטובוס הזה בצד הדרך בעולה ירושלימה....

חשבתי שזה האוטובוס שהביאו להאג מהפיגועים...





דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > תמונות של האוטובוס שעלה באש בכביש ימת"א
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext