| נשלח ב-7/7/2004 20:45 |
|
| |
מה היה הערב ברמות א'?
החייאה מלאה, או שזה לא הגיע לזה?
(הגעתי לשם אחרי הנט"ן ושני כוננים, אז לא נכנסתי)
|
|
|
|
| נשלח ב-8/7/2004 01:16 |
|
| |
מורגנטאו
היפו מעורפל הכרה
טופל ע"י צוות רמות ונט"ן 18
חתם סירוב.
לואי ליפסקי
CVA
פונתה לשע"צ.
|
|
|
|
|
| נשלח ב-8/7/2004 23:39 |
|
| |
איך אני נרשם לצוות רמות? (אני בן 18 ב- 1.8, ומתגייס ב- 10.8).
אני מניח שאין אפשרות להיות כונן עם נתונים כאלה, אבל לפחות להיות רשום בצוות...
|
|
|
|
|