בית פורומים הצלה ומדא ישראל

מה היה הערב ברמות א'?

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-7/7/2004 20:45 לינק ישיר 
מה היה הערב ברמות א'?

החייאה מלאה, או שזה לא הגיע לזה?
(הגעתי לשם אחרי הנט"ן ושני כוננים, אז לא נכנסתי)



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-8/7/2004 01:16 לינק ישיר 

מורגנטאו
היפו מעורפל הכרה
טופל ע"י צוות רמות ונט"ן 18
חתם סירוב.

לואי ליפסקי
CVA
פונתה לשע"צ.



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-8/7/2004 23:39 לינק ישיר 

איך אני נרשם לצוות רמות? (אני בן 18 ב- 1.8, ומתגייס ב- 10.8).
אני מניח שאין אפשרות להיות כונן עם נתונים כאלה, אבל לפחות להיות רשום בצוות...



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > מה היה הערב ברמות א'?
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext