כל הכבוד לצוות בית שמש על ההתארגנות לתנאי השטח ועבודה יעילה!!
נשלח ב-13/7/2004 13:06
אז הוא שמח כשמישהוא מתעלף או נדרס. זשה"כ מלך ממית ומחיה.
נשלח ב-13/7/2004 01:37
הצלם הינו צלם עיתונות לכל דבר זהו מקצועו ופרנסתו.
נשלח ב-13/7/2004 01:25
מי האדיש שעומד ומצלם כשיהודי מפרפר בין חיים למות. או תציל חיים או תאמר תהלים או עוף הביתה. ישראלי סקרן. אח"כ שואלים למה תמיד ילדים נאספים ליד כל אמבולנס.