תכנס לכל חנות אלקטרוניקה ותקנה כבל כמו של אוזניות, רק שיהיה משני הצדדים "זכר".
את התוכנה TOTAL RECORDER מורידים מהאינטרנט בחינם
נשלח ב-9/7/2004 00:50
קיינער תודה רבה
על איזה כבל אתה מתכווין?
איפוא קונים את TOTAL RECORDER
מה הגודל של התוכנה?
נשלח ב-8/7/2004 17:36
הדרך הכי פשוטה לעשות את זה הוא כדלהלן:
אין צורך בשום מכשירים מלבד צורב, וכבל פשוט שמעביר מטייפ לטייפ.
לוקחים את הכבל מכניסים אותו בצד של הטייפ, בכניסה של האוזניות. בצד השני מכניסים אותו בכניסה של ליין אין בכרטיס קול (צבע כחול כמדומני).
תבדוק אם עשית נכון, איך? אם עשית נכון כשאתה מדליק את הטייפ אתה צריך לשמוע את זה ברמקוילם של המחשב.
עברת השלב הזה בהצלחה? קדימה לשלב הבא
תתקין תוכנה בשם TOTAL RECORDER בעזרת התוכנה אתה יכול להקליט את הקסטות למחשב בפורמט WAV.
לאחמ"כ עומדות בפניך שתי אפשרויות.
1. לכווץ את קבצי ה WAV לפורמט MP3. תופס עשירית מהמקום. וכשאתה רוצה להשמיע ברכב את צריך נגן ייעודי. זה המינוס אבל הפלוס שאתה יכול להכניס על סי.די אחד 10 קלטות של מוזיקה. ו 40 שעות של דרשות שיעורים וכד'.
2. לקחת את הקבצי WAV ולצרוב אותם בתוכנת NERO לדיסק רגיל, אז נכנס 70-90 דקות בסי.די. אבל את יכול להשמיע את זה בכל נגן כולל באוטו.
בהצלחה
נשלח ב-8/7/2004 17:24
יאסעלע
דאנקע שיין
איך בין נאכנישט געהאלפן איך בין גרין אינגאנצן
וואס איז דאס א Y קעיבל?
די "ליין אין" לאך אין מיין קאמפיוטער איז די לאך לעבן די לאך ווי מען לייגט אריין העד פאונס?
וויפל מכשירים דארף איך האבן כדי אריבער צולייגן א טעיפ אויף א סי די עס זאל שפילן אין מיין קאר?
ווי איך פארשטיי קען איך דאס מאכן נאר פאר MP3 אבער דאס שפילט נישט אין קאר אדער אין מיין סי די פלעיער
ווי אזוי מאכט מען א אודיא פייל?
אדער נעמסט א Y קעיבעל און שטעקסט אריין די צווילינג זייט אין די בעק פון דיין מוזיק סיסטעם, און די אנדערע זייט שטעקסטע אריין אין די "ליין-אין" פון דיין קאמפיוטער, עפענסט אויף עני אודיו פראגראם אין קוועטשט פלעי אויף דיין סיסטעם, און דיין קאמפיוטער וועט עס רעקארדן.
וועלכע פראגראם זאלסט ניצען ווייס איך נישט איך נוץ א פראגראם Amadeus II אבער דאס איז פאר מעק א"ס 10, איך האב נישט ווינדאוסת קענסט גיין צו
www.download.com מאך א סערטש פאר רקבםרג דםומג איך בין זיכער וועסט עפעס טרעפן.