|
|
| נשלח ב-15/7/2004 22:55 |
|
| |
יום א', ג'ו, מתאים לכולם, רק תבוא.
הרוצה להעשיר - יצפין.
|
|
|
|
| נשלח ב-19/7/2004 01:47 |
|
| |
JEWBOY
לאז זיך הערן, זיצט דארט ביי די ישראלים, אין די פארגעסט פון דיינע גוטע פריינד.
|
|
|
|
| נשלח ב-19/7/2004 11:14 |
|
| |
jewboy, היה אצלינו בחיפה אתמול, ואני חושב שהוא נהנה מאד.
|
|
|
|
| נשלח ב-19/7/2004 14:26 |
|
| |
מתי תשים תמונות מהביקור שלך בארץ הקודש?
תוקן על ידי - בנימין_10 - 19/07/2004 14:28:04
|
|
|
|
|
| נשלח ב-20/7/2004 13:43 |
|
| |
Thanks
|
|
|
|
| נשלח ב-20/7/2004 17:59 |
|
| |
לכבוד זקא און אנדערע וואס שטעלן לינקס וואס זענען נישט אונטער מסורת.
א גרויסער חלק פון אונזערע מיטגלידער נוצט אן אינטערנעט פראוויידער וואס לאזט נישט אדורך "היידפארק" נאר "מסורת", צו פארמיידן דאס צוקומען צו די רינשטאקן פון אינטערנעט.
דעריבער ווען איר לייגט א לינק וואס איז נישט אונטער מסורת, ביטע זייט מעתיק - אויב מעגליך - די אריגינאלע תוכן דאט, מיט קרעדיט פאר'ן מחבר.
|
|
|
|
|