בית פורומים הצלה ומדא ישראל

ילדה נפצעה קשה מאד מנפילה ברמת שלמה

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-8/7/2004 19:47 לינק ישיר 
ילדה נפצעה קשה מאד מנפילה ברמת שלמה

ילדה נפצעה הערב קשה מאד כאשר נפלה מגובה ברחוב קהילות יעקב- רכס שועפט בירושלים.

הילדה שנפלה מגדר שגובהו כ- 3 מטר איבדה את הכרתה ופונתה במצב קשה מאד כשהיא מונשמת לחדר הטראומה בביה"ח הדסה עין כרם.

כונני מד"א "הצלה" טיפלו בילדה בשטח והעניקו לה טיפול ראשוני עד בוא האמבולנס שפינה אותה לביה"ח.







דווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > ילדה נפצעה קשה מאד מנפילה ברמת שלמה
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext