בשעה 18:00 בנושא לייף-פאק ואני לא יודעת מה עוד. תודה רבה למתנדב 31 שהודיע לי על כך, לא היתה מודעה בתחנה.
למי זה בדיוק?
למתנדבים בוגרים.