תאונה בכביש 6
לא יאומן!!!
לפי YNET:
אני מצטט:
חובשת מד"א שהגיעה לסייע בכביש חוצה ישראל נהרגה בתאונת דרכים
הולכת הרגל שנפצעה מפגיעת מכונית בכביש חוצה ישראל סמוך למחלף החורשים מתה מפצעיה.
מדובר בחובשת של מגן דוד אדום שהגיעה למקום לסייע לנפגעי תאונת הדרכים בה נהרג אדם אחד ונפצעו עוד 13 נוסעים נוספים.
הכביש עדיין חסום לתנועה.
(רענן בן צור)
כמה חבל!!!
|