בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

נהרגה בעת שבאה להגיש עזרה ראשונה!!!

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-12/7/2004 20:22 לינק ישיר 
נהרגה בעת שבאה להגיש עזרה ראשונה!!!

בית מגן דוד אדום מרכין ראש על מותה בטרם עת של המתנדבת ירדנה בר נוי ז"ל מאיזור ירקוןשנהרגה בעת מילוי תפקידה בטיפול בפצועי ת.ד. בכביש 6.



דווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-13/7/2004 15:11 לינק ישיר 

הלווייתה של הגב' בר-נוי ע"ה מתנדבת יחידת הכוננים באזור ירקון, שנהרגה אמש בעת מילוי תפקידה במהלך טיפולה בנפגעי תאונה בכביש מס' 6, תצא בעז"ה מחר יום ד' 14/7/04 בשעה 16.00 מבית ההלוויות הספרדי החדש בבית העלמין הר המנוחות בירושלים. אוטובוס יצא בשעה 14.00 מתחנת מד"א פ"ת רח' המכבים 30.
יושבים שבעה ברחוב גולן 17 כוכב יאיר.
ת.נ.צ.ב.ה.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-14/7/2004 15:51 לינק ישיר 

מצורף קובץ

צוותי מד"א מטפלים במתנדבת לאחר שנפגעה.
הרגשות סוערים. הלב ממאן להאמין. מנסים להציל...



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-14/7/2004 15:54 לינק ישיר 

מצורף קובץ

ברגשות כואבים וביגון עמוק לא נותר אלא לקבוע את מותה.
מעשי החסד שלה יעמדו לזכותה ויהיו לה למליץ.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-16/7/2004 15:14 לינק ישיר 

מצורף קובץ

.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-16/7/2004 19:06 לינק ישיר 

http://www.hnn.co.il/ShowArticle2.asp?artId=2543



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > נהרגה בעת שבאה להגיש עזרה ראשונה!!!
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext