הלווייתה של הגב' בר-נוי ע"ה מתנדבת יחידת הכוננים באזור ירקון, שנהרגה אמש בעת מילוי תפקידה במהלך טיפולה בנפגעי תאונה בכביש מס' 6, תצא בעז"ה מחר יום ד' 14/7/04 בשעה 16.00 מבית ההלוויות הספרדי החדש בבית העלמין הר המנוחות בירושלים. אוטובוס יצא בשעה 14.00 מתחנת מד"א פ"ת רח' המכבים 30.
יושבים שבעה ברחוב גולן 17 כוכב יאיר.
ת.נ.צ.ב.ה.
|
|