תמונות מהשריפה במחנה קיץ צאנז
http://www.hydepark.co.il/hydepark/topic.asp?topic_id=1019849
thanks to ADERABE FROM BECHADREI CHADORIM
בסוף שבוע שעבר פרצה שריפה באישון לילה במתחם המגורים של מחנה הקיץ של צאנז בהרי הקאטסקלס בארה"ב, השריפה השמידה כמעט כליל את כל מתחם הפנימיה של המחנה, הילדים חולצו כשרובם בפיג'מות חלקם ממש מתוך הלהבות.
למרות הנזק הכבד ברכוש, ברוך השם לא היו נפגעים בגוף
מספר תמונות מהאירוע
הילדים רובם עדיין בבגדי שינה מרוכזים בבית הכנסת של המחנה
כמה נזקקו לטיפול עקב שאיפת עשן
|
|