אנו מודים להר"ר דוקי גרינוולד הי"ו על האופנוע החדש שנתן לגזרת ביתר עילית השי"ת יצליח דרכו בכל מעשי ידיו ושנזכה להשתמש רק לדברים טובים "הצלה ביתר" כי חבל על הזמן תוקן על ידי - הצלהביתר - 13/07/2004 22:47:25
ביתר תמונות בבקשה מה קורה חשבנו שאתם זריזים
לוגו מדהים !! נראה פשוט מקצועי.. יישר כח גדול למי שהשקיע בבניה... WWW.HNN.CO.IL
תתחדשו על האופנוע , והצלה ישראל תתחדשו על הלוגו החדש , יפה מאוד , והגיע הזמן , מיקי_מאוס כונן הצלה ישראל תוקן על ידי - מיקי_מאוס - 14/07/2004 17:23:07
לדעתי הלוגו שלך (של הצלה) מצריך אשכול נפרד הוא יפה באופן דחבל"ז
יאללה ביתר לעבודה תמשיכו להציל חיים אתם קבוצה מיוחדת ואיכותית אחת מהקבוצות הטובות של מד"א והצלה ישראל תתחדשו