הודעה על שינוי הניק של הנהלת הפורום .
גולשים יקרים
מן הראוי הוא שלא נעשה צעדים מיוחדים בלי לעדכן אתכם, גולשים חדשים וותיקים כאחד.....
אז אכן, החל מהערב לא נראה יותר את הניק "הצלהירשלים" כמנהל הפורום אלא את הניק "הצלה ישראל" כמנהלו של הפורום הזה שצבר תאוצה רבה לאחרונה וגדל והתפרסם בקרב מתנדבים רבים מכל רחבי הארץ.
זו היתה שנה קשה ומורכבת, שנה של קושי מסויים בניהול הפורום עם אנשים רבים שניסו להפריד בין הארגונים ובין המתנדבים אך אנו כאן,שנה וקצת אחרי, בפורום גדול ומורחב, עשרות מתנדבים מתחנת מד"א ירושלים ומכל רחבי הארץ ,יחד, בלב אחד וכאיש אחד מתנדבי מד"א-"הצלה".
נמשיך ונעשה, למען חיי אדם ולמען הזולת, למען הצלת חיים.
נשמח אם נמשיך ונגדיל את מעגל התפוצה אצל חברים ומתנדבים נוספים שיתרמו להגדיל את הפורום, עדכונים,תמונות,סיפורים,העשרות,שאלות וייעוץ.
מכאן אנו נשתדל להמשיך ולנהל את הפורום, באובייקטיביות, וללא מחלוקות,השמצות ושנאת חינם.
אנו ממליצים לגולשים החדשים לקרוא היטב את חוקת הפורום.
ברכת הצלחה מקרב הלב, ו...עשו חיים!!!!
                  
|
|