בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

סערה וזעזוע ברמת השרון

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-16/7/2004 17:01 לינק ישיר 
סערה וזעזוע ברמת השרון

הודעת הצלה ישראל באתר "רוטר"

סערה וזעזוע ברמת השרון:
פעוט בן 4 נפטר לאחר שאמבולנס עוקל ע"י הוצל"פ של כביש 6 בשל חוב של 91 ₪
סערה וזעזוע ברמת השרון. ילד בגיל 4 תושב רמת השרון נפטר לאחר שנבצר מצוות כונני מד"א, מתנדבי "הצלה" להגיע אליו במהירות להציל את חייו, זאת מכיוון שהאמבולנס המשרת את הישוב עוקל ע"י צוות הוצאה לפועל של חברת "דרך ארץ" המפעילה את כביש 6, וזאת בשל חוב זניח של 91 ₪ בלבד.

אלעזר, מתנדב "הצלה" וכונן מד"א באזור רמת השרון מספר: "נסעתי בכביש חוצה ישראל בחזור ממשרדי הצלה" בירושלים לרמת השרון, בדרך עצרה אותי ניידת של היחידה לאכיפה בכביש 6, ביקשו ממני את רישיונות הרכב, לאחר כמה דקות הודיעו לי שיש חובות לאמבולנס, בסך כ 1400 ₪ (קרן של 91 ₪ והיתר קנסות וריביות), נאמר לי שישנם שני ברירות בידי, או לשלם במקום את החוב או שהם מעקלים את הרכב. היחס אלי היו טוב ואף הציעו להסיע אותי חזרה לאזור רמת השרון. אולם כל ניסיונותיי להסביר להם שהאמבולנס הזה מיועד להצלת חיים עלו בתוהו, אמרתי להם שאני בין הכוננים היחידים הפעילים ברמת השרון, ומשמעות העיקול, שזה עלול לעלות בחיי אדם, אם לא יהיה אמבולנס ברמת השרון לא יהיה מי שיגיש עזרה ראשונה. הם ביקשו אישור מהממונה עליהם, שכנראה מכורסתו המרווחת במשרדו הממוזג לא הבין את חומרת העניין.

ארגון "הצלה ישראל", אף פנתה אמש בכתב לחברה שגילו אטימות לב. המכתב מצ"ב.

היום יום ה' בשעה 11:50 התקבלה קריאה במד"א על פעוט כבן 4 עם דום נשימה. אלעזר, הרגיל לצאת לקריאות מד"א באזור רמת השרון, התכוון להגיב לקריאה ולנסות ולהציל את חיי התינוק, אולם נבצר ממנו האפשרות לאחר שהאמבולנס עוקל כאמור יחד עם כל הציוד הרפואי וציוד ההחייאה האישי שלו. אלעזר : "אם הייתי עם האמבולנס זה היה לוקח רק דקה וחצי נסיעה. בעוד אני חוכך בדעתי מה לעשות, קבלתי שיחת טלפון ממד"א לצאת מיד למקום, אמרתי שאין לי רכב. לבסוף הגעתי ברכב פרטי של שכן דקות ארוכות לאחר שהייתי יכול להיות שם הרבה קודם. כשנכנסתי לבית, מצאתי את האב בוכה ורועד כשהוא מספר על ניסיונות ההחייאה באמצעות הדרכה טלפונית שקבל ממד"א. לצערי למרות הדקות הארוכות שעברו מאז שמשפחת הפעוט הזמינו עזרה, הגעתי כשכבר לא נותר בידי מה לעשות ולא היה ניתן להציל את הפעוט. לצערי צוות נט"ן קבע את מותו של הפעוט.


יו"ר "הצלה ישראל" דוד גרינוולד מסר כי מדובר באטימות נוראית של חברת "דרך ארץ" שמעקלת אמבולנס בימים טרופים אלו כשהאמבולנס משמש מתנדבים מסורים אשר משקיעים כל ימיהם למען הצלת חיים ללא תמורה וללא כל הבדל בין דת גזע או מין, ובמיוחד בימים בהם יש התראות חמורות .
גרינוולד הוסיף כי פנה באמצעות אחראי מתנדבים ארצי מר מוטי ברזילי למר חגי רוזנפלד, נציג הגביה ב"חוצה ישראל", שהזמין את ברזילי לבוא למשרדו בכדי להגיע לפשרה. ברזילי יצא לפגוש את רוזנפלד כאשר לתדהמתו בפגישה נאמר לו כי אין כל התחשבות בעצם העובדה שמדובר באמבולנס שנועד להצלת חיי אדם ואין כל אפשרות להפחתה של החוב ובנוסף לכך על כל יום אחסון של האמבולנס ארגון המתנדבים יחויב במאה שקלים. "האטימות פשוט מזעזעת ומסעירה שקיפדה כאמור חיי אדם" הוסיף מר גרינוולד.

יש לציין כי התשלום לחברת דרך ארץ לא בוצע עד כה מפאת בעיות טכניות, לאחר שארגון "הצלה" התאחד בתקופה האחרונה תחת קורת גג אחת בשם "הצלה ישראל". בתקופה זו ניהול כל החשבונות עברו לירושלים, לידי ההנהלה החדשה. החשבונות שחברת דרך ארץ הגישה לידי ארגון "הצלה" התעכבו והגיעו למשרד באיחור בגלל שינויי כתובת ובעיות טכניות קלות.

לפרטים נוספים:

אלי ביר, מפקד "הצלה" 053-831231. ירח דוברות ותקשורת "הצלה" 58219719



דווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-18/7/2004 16:06 לינק ישיר 

תינוקים!!! תעשו פס מכאן הצלה ישראל ומכאן הצלה דן

סתם שאלה מושב ישעי זה הצלה דן או ישראל????
ועוד שאלה אחד שעובד בשרון ולומד בבני ברק וההורים שלו גרים בירושלים למי הוא שייך???





ואחרי זה תספרו למישהוא שהכל לשם שמים



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-18/7/2004 13:37 לינק ישיר 

אדון וויטי היקר!!!
פורום זה לא נועד למטרת התנגחות אלא לסקר את פעילות חברי הצלה וכונני מד"א "דן" אשר כידוע לא הצטרפו ל-"הצלה ישראל".
המתנדב ר' אלעזר גר בבני ברק ופועל ככונן באזור דן!!!
בנוסף הינו לומד בכולל ברמת השרון ולכן פעיל במשך היום באזור ירקון.


תוקן על ידי - אדם101 - 18/07/2004 13:46:09



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-18/7/2004 05:24 לינק ישיר 

מה כל הודעה שיש כאן באה גם כאן ?

http://www.hydepark.co.il/hydepark/forum.asp?forum_id=5071

או שפשוט כל מי שמחפש אקשן אוהב להתנגח גם ברשת ולא רק בשטח . . .



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-18/7/2004 03:11 לינק ישיר 

מה הייתם עושים האם זה היה קורה כשאמבולנס היה בירושלים
האם בכלל הייתם מדברים על זה
ודרך הגב המתנדב ר' אלעזר שייך להצלה בני ברק - גוש דן
פחות מחודש קיבל לייפ-פאק מבני ברק ואת הציוד מבני ברק



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > סערה וזעזוע ברמת השרון
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext