כל מתנדבי "הצלה" מוזמנים לנתניה
מצורף קובץמופע הקיץ הענק בנתניה !!!
יום שני כ"ב אב, בשעה: 20:00 באמפיתאטרון - על חוף הים בנתניה, מופע ענק של: חיים ישראל, ישי לפידות ולהקת ה"קינדערלאך" בהופעה מלאה ומיוחדת.
כרטיס כניסה ב-20 ש"ח בלבד!!!
ניתן להשיג בבני-ברק ב"פינה המתוקה" אצל חברון, רח' כהנמן 48, טל. 03-5703518
לפרטים: 09-8616770

|
|