בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

כל מתנדבי "הצלה" מוזמנים לנתניה

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-20/7/2004 21:12 לינק ישיר 
כל מתנדבי "הצלה" מוזמנים לנתניה
מצורף קובץ

מופע הקיץ הענק בנתניה !!!

יום שני כ"ב אב, בשעה: 20:00 באמפיתאטרון - על חוף הים בנתניה, מופע ענק של: חיים ישראל, ישי לפידות ולהקת ה"קינדערלאך" בהופעה מלאה ומיוחדת.
כרטיס כניסה ב-20 ש"ח בלבד!!!

ניתן להשיג בבני-ברק ב"פינה המתוקה" אצל חברון, רח' כהנמן 48, טל. 03-5703518
לפרטים: 09-8616770



דווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מנותק
נשלח ב-9/8/2004 02:30 לינק ישיר 

היום - יום שני - כולם מוזמנים!!!



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מנותק
נשלח ב-5/8/2004 02:31 לינק ישיר 

לאחר שאזלו הכרטיסים, הגיע היום לבני ברק כרטיסים חדשים, אצל "חברון" הפינה המתוקה ברח' השומר!!!



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מנותק
נשלח ב-4/8/2004 04:00 לינק ישיר 

ביום שני המופע, נו... כרטיסים רכשתם כבר???



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > כל מתנדבי "הצלה" מוזמנים לנתניה
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext