בית פורומים חדשות אנש אין בילדער

פארפאסטען און אויספאסטן ווי גייט מען?

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-23/7/2004 15:31 לינק ישיר 
פארפאסטען און אויספאסטן ווי גייט מען?

רבותי מען דארף פאסטען און מען דארף אויספאסטן
ס'איז אינמיטן וואך מען קען נישט ארויספארן אין קאנטרי אזוי ווי די לעצטע פאר יאר
ווי אהין פארפאסטמען?
ווי אהין טוט מען אויספאסטן?
העלף ביטע!!!



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-25/7/2004 23:10 לינק ישיר 

פארפאסטען און אויספאסטן

מודעה פון שמח תשמח
איך בין געווען דארט היינט צופרו און דע מודעה הענגט דארטן


מאנטאג ערב תשעה באב

וועט מען סערווירן נאכטמאהל פון 530 ביז סוף זמן אכילה
עס וועט זיין ברויט מיט אייער פאר סעודה המפסקת

מוצאי תשעה באב

וועט מען סערווירן א לייכטע נאכטמאהל תיכף נאך מעריב
פרייז 4 $
מעריב 916

בכבוד רב הוועד



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-24/7/2004 02:46 לינק ישיר 

יעצט ערב שבת איז ניט געווען ווי איינצוקויפן גוטליבס איז געווען צוגעשפארט



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-23/7/2004 21:34 לינק ישיר 

לאז קודם עסען די שבתדיגע סעודה, די אלע דאגות וועט מען לאזען אויף שבוע שחל בו.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > חדשות אנש אין בילדער > פארפאסטען און אויספאסטן ווי גייט מען?
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext