בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

40% כוויות ממיחם השבת. עד מתי?

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-25/7/2004 16:00 לינק ישיר 
40% כוויות ממיחם השבת. עד מתי?

בן 11 פונה ל"שניידר" עם 40% כוויות בדרגה 1-2.

זה לא סוד. מיחם השבת כבר גרם לכוויות רבות, בעיקר אצל ילדים, עקב חוסר זהירות.

השבוע זה קרה בשכונת נווה אחיעזר בבני ברק. מתנדב "הצלה" ב"ב מפקד דרום העיר אלעזר קליין, שהיה תורן השבת, מספר: "בליל שבת התקבלה קריאה על ילד עם כוויה קלה בגב. עם הגיעי לכתובת, כבר שמעתי מעבר לדלת את זעקות הכאב. יחד עם מתנדב נוסף מאיר זרגריאן שהספיק להגיע, התחלנו לטפל, ולנגד עינינו נגלה מחזה מזעזע של כוויות נרחבות בגב וברגליים. מיד העברנוהו לשטיפה במים זורמים, לשם קירור המקום ולמניעת נזק נוסף ברקמות".

התברר, כי כתוצאה מאי שימת לב קטנה, נתקל הילד במיחם והוא התהפך עליו.

הילד פונה ע"י אמבולנס מד"א למרכז הרפואי "שניידר" לילדים בפ"ת, עם כ40% כוויות בדרגה 1 ו-2 בגבו, ברגליו ובכפות ידיו.

גורמי רפואה מתריעים, כי כוויות אלו הם קשות, והליך ריפויין הוא במקרים רבים ארוך ומייגע, מבלי לדבר על הצלקות החמורות שנשארות כעדות מזעזעת. יש לדאוג לביסוס וקשירת המיחם בצורה בטוחה, כדי למנוע הישנות מקרים חמורים אלו.



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > 40% כוויות ממיחם השבת. עד מתי?
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext