בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

זר ברכות למסיימי קורס חובשים בכירים

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-25/7/2004 18:47 לינק ישיר 
זר ברכות למסיימי קורס חובשים בכירים

זר ברכות ואיחולים חמים ללומדי קורס חובשים בכירים שהסתיים ביום שישי האחרון (23/7/04).

בקורס שהתקיים בתחנת מד"א ת"א, בהדרכתו של המדריך המהולל, מרצה בחסד עליון, הפאראמדיק אורי אוחיון מתחנת ת"א, למדו בצוותא עובדים מאזור דן ומתנדבים מהאזורים: דן, ירקון ואיילון.

על החניכים שסיימו בהצטיינות את הקורס נמנים, בין היתר, החברים העובדים: מני שלום ויואב רינקביץ מר"ג, רומן ברוצקי, עודד דישון ומני פוטוק מת"א. והמתנדבים כונני מד"א-'הצלה': ישראל רוסט, שמואל אביצור ונחום נחמיאס מת"א, אהרן מור-מסינגר, מוטי עמאר (מפקד יחי' האופנועים) וצבי רודיך מב"ב.

רשימה מורחבת תבוא בהמשך.

בליבנו תפילה, כי רופא חולי עמו ישראל באמצעות שליחו הנאמן המלאך רפאל, יעמוד לימינם בהביאם מזור ורפואה לחולי ישראל, וישלח להם ברכה בכל מעשי ידיהם, שלא יצא מכשול מתחת ידם, ובכל אשר יפנו ישכילו ויצליחו.




דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-25/7/2004 20:20 לינק ישיר 

כל הכבוד לכם!
צבי עקשטיין גם התחיל ככה והיום הוא ה"פראמדיק" הגדול
בקרוב אצלכם!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-25/7/2004 20:17 לינק ישיר 

עכ



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > זר ברכות למסיימי קורס חובשים בכירים
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext