זר ברכות למסיימי קורס חובשים בכירים
זר ברכות ואיחולים חמים ללומדי קורס חובשים בכירים שהסתיים ביום שישי האחרון (23/7/04).
בקורס שהתקיים בתחנת מד"א ת"א, בהדרכתו של המדריך המהולל, מרצה בחסד עליון, הפאראמדיק אורי אוחיון מתחנת ת"א, למדו בצוותא עובדים מאזור דן ומתנדבים מהאזורים: דן, ירקון ואיילון.
על החניכים שסיימו בהצטיינות את הקורס נמנים, בין היתר, החברים העובדים: מני שלום ויואב רינקביץ מר"ג, רומן ברוצקי, עודד דישון ומני פוטוק מת"א. והמתנדבים כונני מד"א-'הצלה': ישראל רוסט, שמואל אביצור ונחום נחמיאס מת"א, אהרן מור-מסינגר, מוטי עמאר (מפקד יחי' האופנועים) וצבי רודיך מב"ב.
רשימה מורחבת תבוא בהמשך.
בליבנו תפילה, כי רופא חולי עמו ישראל באמצעות שליחו הנאמן המלאך רפאל, יעמוד לימינם בהביאם מזור ורפואה לחולי ישראל, וישלח להם ברכה בכל מעשי ידיהם, שלא יצא מכשול מתחת ידם, ובכל אשר יפנו ישכילו ויצליחו.
|
|