בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

היום בר"ג: חילוץ לאחר החייאה מוצלחת

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-2/8/2004 19:42 לינק ישיר 
היום בר"ג: חילוץ לאחר החייאה מוצלחת

היום (2/8/04) בסביבות השעה 12.30 התקבלה קריאה על חוסר הכרה ברח' הרא"ה 2 בר"ג במשרדי הגבייה של עיריית ר"ג.

לאחר החייאה מוצלחת של נט"ן ר"ג יחד עם כונני מד"א-'הצלה' שלומי יפרח ואהרן קליין, התכוננו כולם לפינוי.

אולם התברר, כי מחמת משקלו הרב של החולה לא ניתן להורידו דרך המדרגות.

למקום הוזעק צוות כיבוי, ולאחר כחצי שעה פונה 'ההוא' במצב יציב לביה"ח.

יצויין, כי עקב הזמן הרב בו התעכבו במקום (ההחייאה, ההמתנה לכיבוי, החילוץ), אזל החמצן בבלונים של הנט"ן והמתנדבים שהיו במקום.
למקום הוזעק כונן מתנדב מב"ב איש יחידת האופנועים יהודה לונדנר, אשר נתן גיבוי בבלון החמצן שלו, עד להכנסת החולה לניידת הנט"ן.


תודה לכל המשתתפים באירוע.

חן חן לכם על ההחייאה המוצלחת, בה מנעתם מאדם להפוך לגוויה במשרדי הגבייה!

נהדר היה לראות את הגיבוי בין מד"א לכונניו-'הצלה', ובין המתנדבים עצמם.

המשיכו לראות ברכה והצלחה בכל מעשי ידיכם!



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-3/8/2004 02:14 לינק ישיר 

כל הכבוד חברי הצלה גוש דן עשיתם קידוש השם
ויה"ר שיקויים בכם ברכת התורה "כל המחלה אשר שמתי במצרים לא אשים עליך"..



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > היום בר"ג: חילוץ לאחר החייאה מוצלחת
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext