חלוקת כרטיסים ל"אוסם-לנד"
מתנדבים יקרים!
כאות הוקרה על פעילותכם המבורכת, שמחים אנו לזכות אתכם בכרטיס כניסה חינם לכל המשפחה לפארק האטרקציות החווייתי "אוסם-לנד" ביער בן-שמן.
החלוקה תתקיים בעז"ה מחר, יום רביעי (4/8/04) במרכז לאוכל המוכן רח' שלמה המלך 31 ב"ב (בנין "יד עזרה") בין השעות: 11.00 – 22.00 בלבד.
בילוי נעים!
|
|