בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

חלוקת כרטיסים ל"אוסם-לנד"

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-3/8/2004 23:55 לינק ישיר 
חלוקת כרטיסים ל"אוסם-לנד"

מתנדבים יקרים!

כאות הוקרה על פעילותכם המבורכת, שמחים אנו לזכות אתכם בכרטיס כניסה חינם לכל המשפחה לפארק האטרקציות החווייתי "אוסם-לנד" ביער בן-שמן.

החלוקה תתקיים בעז"ה מחר, יום רביעי (4/8/04) במרכז לאוכל המוכן רח' שלמה המלך 31 ב"ב (בנין "יד עזרה") בין השעות: 11.00 – 22.00 בלבד.

בילוי נעים!



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > חלוקת כרטיסים ל"אוסם-לנד"
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext