בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

יעקב יוזשעף בטיפול בת.ד. קשה בצפון

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-4/8/2004 17:13 לינק ישיר 
יעקב יוזשעף בטיפול בת.ד. קשה בצפון

המתנדב היקר והמסור ר' יעקב יוזשעף, שנופש במושב מירון, לא יכול בלי להאזין למערכת הקשר האזורית של מד"א - "אולי נזכה גם כאן להציל חיים", הוא אומר.

ואכן, מגלגלים זכות ע"י זכאי.

ביום שני בלילה סמוך לשעה 2:00 לפנות בוקר, אירעה תאונת דרכים קשה בצומת מירון ליד תחנת הדלק. רכב מסוג "רנו קנגו" שבא מכיוון נהריה-ספסופה ובו חמישה אנשים, לא הבחין שהוא נכנס לצומת, חצה אותו במהירות מופרזת, תוך שהוא 'חותך' בצומת רכב מסוג "בורה" שהגיע מכיוון כרמיאל לכיוון צפת, שבו היו 2 נוסעים. כתוצאה מהפגיעה, התהפך ה"רנו" כ-3 פעמים, ועף לצידי הכביש כשהוא נבלם בסלע גדול.

ר' יעקב, חש מיד למקום התאונה, אחר ששמע עליה, בהאזינו למערכת הקשר של אזור ירדן.

בהגיעו למקום, כבר מצא את אחד ממתנדבי "הצלה גליל" שהגיע ממושב בר יוחאי הסמוך. יחד החלו להגיש עזרה לפצועים, כשבהמשך מצטרפים אליהם צוותי מד"א שהגיעו על נט"ן ו-2 רגילים, ואחרון חביב ר' נחמן קליין הגדול - יו"ר "הצלה גליל" שגם הגיע למקום.

מהמקום פונו 7 פצועים לביה"ח "זיו" שבצפת, 5 נוסעי ה'רנו' שהתהפך - אחד עם פגיעת ראש, ו-4 במצב בינוני-קל, ו-2 נוסעי ה'בורה' במצב קל.


ר' יעקב מציין בפנינו: " שיתוף הפעולה בין מתנדבי הסניפים של ארגון 'הצלה' הוא מ-ד-ה-י-ם-!"


חבר'ה, להתראות במפגשים חברתיים נעימים יותר...





תוקן על ידי - הצלה_דן - 04/08/2004 17:29:00



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-5/8/2004 00:39 לינק ישיר 

מצורף קובץ


מבט אחרון, ל'פני' ה"בורה"…


תוקן על ידי - הצלה_דן - 06/08/2004 17:08:23



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-5/8/2004 00:37 לינק ישיר 

מצורף קובץ


… ומקרוב.


תוקן על ידי - הצלה_דן - 06/08/2004 17:06:04



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-5/8/2004 00:36 לינק ישיר 

מצורף קובץ

ומבט לקינימטיקה.

ה"רנו קנגו" ההפוכה – מרחוק…


תוקן על ידי - הצלה_דן - 06/08/2004 17:03:42



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-5/8/2004 00:33 לינק ישיר 

מצורף קובץ

... ולאחר שהנפגע מוכנס לאמבולנס, גם הפינוי יהיה דחוף!

תוקן על ידי - הצלה_דן - 06/08/2004 17:02:15



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-5/8/2004 00:30 לינק ישיר 

מצורף קובץ

אכן כן. הנה, גם לכם הוכחות לשיתוף הפעולה הנהדר!


ולעצלנים שבינינו, הבאנו את התמונות משם לכאן.

ר' יעקב, מימין, מקבע כראוי את אחד מהנפגעים קל.
ובעקבות הקינימטיקה הקשה....

תוקן על ידי - הצלה_דן - 06/08/2004 17:00:56



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-5/8/2004 00:04 לינק ישיר 

אני מסכים לכל מילה של ר' יעקב...
כל הכבוד לכל מתנדבי הצלה באשר הם יישר כח
ובעז"ה נצליח כולנו יחד לקדש שם שמים ברבים . תמונות מהתאונה
http://www.hydepark.co.il/hydepark/topic.asp?topic_id=1050352

אני מזמין אתכם לפורום המאוחד של חברי הצלה בישראל:

http://www.hydepark.co.il/hydepark/forum.asp?forum_id=5071
לכתוב על החוויות באזור בני ברק והסביבה ( ובלי פוליטיקות כמובן).
כולנו למטרה אחת: להציל חיים


מרכז מתנדבים להצלת חיים



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > יעקב יוזשעף בטיפול בת.ד. קשה בצפון
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext