לפני שנה בדיוק בשעה 9:14 דקות בערב .יצאתי מאולם זוויל וכשהתחלתי לעלות במדרגות היה פיצוץ גדול מולי....והשאר הסטוריה
פורסם אז באחד העיתונים של הציונים
ה"י
עוד
ירושלמדיגע מיידלעך .....
פצוע
ימח שמו וזיכרו השטן בעצמו
האוטובוס
ללא מילים
האוטובוס....
פצועים....