ירושלים: גבר נדקר למוות בשכונת בית ישראל
כוחות ההצלה הוזעקו הערב לשכונה בעקבות צעקות שנשמעו מאחד הבתים. גבר פצוע אמר להם: "שודדים דקרו אותי" והתמוטט. מאוחר יותר מת מפצעיו. המשטרה פתחה בחקירה, ומתמקדת בכיוון פלילי
אפרת וייס
גבר יהודי בן 49 נמצא הערב (יום ב') מת בדירה לאחר שנדקר בכל חלקי גופו. המשטרה פתחה בחקירת האירוע. כל כיווני החקירה נבדקים, אך החוקרים מתמקדים בכיוון הפלילי וסבורים כי מדובר בשוד.
בסביבות השעה 20:30 בערב, הזעיקו אנשי שכונת בית ישראל בירושלים את המשטרה ומד"א, לאחר ששמעו צעקות מאחד הבתים.
כאשר הגיעו כוחות ההצלה והביטחון למקום האירוע ברחוב שערי פינה, הספיק הגבר הנדקר לספר להם: "שודדים דקרו אותי, דקרו אותי" והתמוטט. חובשי מד"א החלו לטפל בפצוע, אך הוא נפטר מפצעיו זמן קצר לאחר מכן.
כוחות כיבוי ואנשי זק"א שהגיעו לדירה התקשו לחלץ את גופתו של האיש בשל משקלו והעובדה שהוא גר בתוך "כוך" בדירת חדר. בסופו של דבר חולץ האיש דרך החלון. גם חוקרי מז"פ של המשטרה וזק"א הוזעקו במקום, יחד עם קצינים מטעם מפלג המיעוטים במשטרת ירושלים.
המשטרה סגרה את זירת הדקירה לאחר שעשרות סקרנים התקבצו במקום. החקירה נמשכת במפלג התשאול ביחידה המרכזית של משטרת ירושלים.
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2960865,00.htm