היכונו ליום חמישי הקרוב...
זוכרים את ערב הגיבוש?
זוכרים!
רוצים עוד?
כ----ן!!!!
טוב, אז לא ממש כזה, אבל בכל אופן מפגש חברותי נחמד נוסף.
מתי?
כפי שאמרנו כבר, אחד מימי הכיף שנערוך יהיה ביום חמישי הקרוב, כ"ה באב (12/08/04).
איפה?
בלונה פארק המים הגדול בארץ - "חפץ חיים".
באיזו מתכונת?
כ-ו-ל-ם באים עם כל המשפוחה והקינדערלאך (המשפחה והילדים), וכמובן עם ה-מ-ו-ן ה-מ-ו-ן מצב רוח.
ממתי עד מתי?
שימו לב: מ-10.00 בבוקר ועד 17.00 בערב ברציפות.
שעות הפעילות בבריכה ובמתקני פארק המים הם כדלהלן:
10.00 – 13.30 לנשים, 14.00 – 17.00 לגברים.
"רגע, והכניסה היא בתשלום?" - אוי, בעצם הרי קבלתי כרטיס חינם לכל המשפחה...
"הלו, אתה שמה, מה שאלת?"
"סליחה, שום דבר... נזכרתי..."
אז, להתראות!
ו... תשמרו על עצמכם!!!
|
|