בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

היכונו ליום חמישי הקרוב...

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-9/8/2004 22:47 לינק ישיר 
היכונו ליום חמישי הקרוב...

זוכרים את ערב הגיבוש?

זוכרים!

רוצים עוד?

כ----ן!!!!


טוב, אז לא ממש כזה, אבל בכל אופן מפגש חברותי נחמד נוסף.


מתי?

כפי שאמרנו כבר, אחד מימי הכיף שנערוך יהיה ביום חמישי הקרוב, כ"ה באב (12/08/04).

איפה?

בלונה פארק המים הגדול בארץ - "חפץ חיים".

באיזו מתכונת?

כ-ו-ל-ם באים עם כל המשפוחה והקינדערלאך (המשפחה והילדים), וכמובן עם ה-מ-ו-ן ה-מ-ו-ן מצב רוח.

ממתי עד מתי?

שימו לב: מ-10.00 בבוקר ועד 17.00 בערב ברציפות.
שעות הפעילות בבריכה ובמתקני פארק המים הם כדלהלן:
10.00 – 13.30 לנשים, 14.00 – 17.00 לגברים.

"רגע, והכניסה היא בתשלום?" - אוי, בעצם הרי קבלתי כרטיס חינם לכל המשפחה...

"הלו, אתה שמה, מה שאלת?"

"סליחה, שום דבר... נזכרתי..."


אז, להתראות!
ו... תשמרו על עצמכם!!!





דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-9/8/2004 22:51 לינק ישיר 

מצורף קובץ

והיה כי ישאלך בנך:

"אבא, מה יש שמה?"

אז תראה לו - - -


זה אחד ממתקני הלונה פארק



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-9/8/2004 22:53 לינק ישיר 

מצורף קובץ


וכאן אפשר לראות חלק מהמגלשות





דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-9/8/2004 22:56 לינק ישיר 

מצורף קובץ


אתה רואה איך הם נהנים...

"מה זה?"

זו מגלשת אבובים.




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-11/8/2004 02:42 לינק ישיר 


הופ, סליחה!

שכחנו לכתוב שיש גם הסעה מסובסדת תמורת 10 ש"ח בלבד, לנרשמים מראש במס' טלפון: 03-6771971.

היציאה בשעה 9.00 בבוקר בדיוק, מרח' עזרא 11 ב"ב.




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-18/8/2004 00:45 לינק ישיר 

אני חושב שזה המקום להודות להנהלת ארגון זק"א על היום כיף למתנדבי הצלה גוש דן




דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מנותק
נשלח ב-18/8/2004 02:20 לינק ישיר 

תודות למנכ"ל זק"א הרב מרדכי פלדשטייןהי"ו
ולהרב מיכאל גוטויין הי"ו מפקד 410
על הימי כיף האלו
תזכו למצוות...



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-18/8/2004 08:30 לינק ישיר 

מה יש שיתוף פעולה בין הצלה דן לזק"א ?
אגב מה עם השיעור תורה של יום חמישי ? יתקיים כרגיל ?



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > היכונו ליום חמישי הקרוב...
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext