בית פורומים חדשות אנש אין בילדער

תאונה ברחוב שבטי ישראל בי-ם

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-13/8/2004 19:02 לינק ישיר 
תאונה ברחוב שבטי ישראל בי-ם
מצורף קובץ

היום תאונה ליד "תולדות אהרן"



דווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-13/8/2004 19:03 לינק ישיר 

מצורף קובץ

עוד



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-13/8/2004 19:45 לינק ישיר 

Is every body OK? 1



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-13/8/2004 22:46 לינק ישיר 

סליחה קעכער זה ברחוב הנביאים ע"י משרד החינוך בירידה בדרך לכותל



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-14/8/2004 21:13 לינק ישיר 

נכון. מי אמר שלא...שתי פסיעות מתולדות אהרן....



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-15/8/2004 21:48 לינק ישיר 

איינער וואס קען "הצלה" האט מיר געוויזן אז מען האלט נישט דא קיין IMMOBILIZATION, ווייל קיינער האלט נישט זיין קאף, וואס איז אויך נישט צוגעבינדן!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > חדשות אנש אין בילדער > תאונה ברחוב שבטי ישראל בי-ם
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext