בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

למה מחקתם את השרשור שלי?

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-19/8/2004 22:21 לינק ישיר 
למה מחקתם את השרשור שלי?

הרי מדובר במהות הפורום!

אם מתחשק לך לפעמים לפתוח לרגע את דלת הקסמים, בוא ואתן לך מפתח. תיכנס, ותהיה אורח



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-22/8/2004 16:21 לינק ישיר 

בתחילה שאלת כחובשת. קבלת מענה, ולאחמ"כ הערת שעדיין אינך חובשת. קבלת על כך שוב מענה, ואז נאמרו משפטים שאינן ראויים. הדבר היה נראה כהקנטה בעלמא, על-כן נקטנו בצעד המתבקש.
בכל אופן, אם את אכן מתכוונת ברצינות, אז ראשית, קבלי את התנצלותנו. שנית, היום יש לנו תשובה נהדרת בשבילך – הכנסי נא לאתר מד"א-דן (שאת כתובתו תוכלי לקבל באשכול עוגן שבראש הפורום), בטוחים אנו כי שם תמצאי מענה לשאלותייך.
בהצלחה בהמשך הדרך!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-24/8/2004 09:31 לינק ישיר 

אני לא רגילה שחרדים מתייחסים אליי כך בגלל שאני אישה וזה חדש לי.
אתה תמיד הייתה חובש? בחייך לא עברת הכשרה? 2 מקורות דרכם ניתן לעבור הכשרה כחובש הנם באמצעות צה"ל וכהתנדבותית במד"א והצלה אף אחד לא נולד חובש!!!!
ובקשר למשפטים ה"לא ראויים" זה המידע שנמסר לי באמצעות המקורות אליהם שלחתם אליי ולדבריכם יישמחו לעזור לי - השימחה הזו גרמה להודעה להימחק בפורום. יש לך רעיונות נוספים? כמה זמן עבר מאז פרסמתי לראשונה הודעה? תשובה ראוייה עדיין לא קיבלתי!

אם מתחשק לך לפעמים לפתוח לרגע את דלת הקסמים, בוא ואתן לך מפתח. תיכנס, ותהיה אורח



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > למה מחקתם את השרשור שלי?
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext