שלום בין כולם - סקר
לפניך לינק של סקר - http://www.superseker.co.il/seker.asp?sid=136993
השאלה הנשאלת היא: האם לדעתך יש מקום לפתוח ארגון מתנדבים כללי, מד"א, הצלה וזק"א?
לכל המעונין
אני הסביר למה כוונתי בעניין ארגון מתנדבים מד"א, הצלה וזק"א
היום יש ארגון מתנדבים מד"א, ארגון מתנדבים הצלה ישראל וארגון מתנדבים זק"א.
פוליטיקות לא חסר בכל ארגון, בודאי ובוודאי בין הארגונים, רק מה שקורה שכל זאת על חשבון המתנדבים שבדרך כלל חברים אחד עם השני רק שיש איזה מחסום אישי, בגלל שכל אחד מיצג ארגון אחר, שהוא מנסה לתת לו את כל הכבוד
הרעיון שלי הוא ארגון אחד שכל המתנדבים ודגש על המתנדבים, לא על העסקנים שעומדים בראש כל ארגון, שהיה לכולנו משהו משותף והוא התנדבות נטו ולא שיהיה מצב שמתנדב אחד לא מדבר עם מתנדב שני בגלל שהוא מארגון אחר.
אין מטרת רעיון זה לפסול שום ארגון או להתחרות בו אלה להפך לחזק את המתנדבים בניהם ועל ידי זה לחזק את כל הארגונים כל אחד בפני עצמו, כבודו במקומו מונח
תודה רבה
הכל באהבה
נ.ב. אפשר לקרוא לארגון "ארגון מתנדבי מז"ה" או אם למשהו יש רעיון אחר
|
|