יוזשעף ובריף בהחייאה מוצלחת עם 8 שוקים!
בוקר יום שבת.
האוירה המיוחדת שולטת ברחובותיה של בני ברק.
הרחובות – שקטים. התנועה – דוממת.
אך לפתע, השלווה מופרת באחת.
שאון מכונית שועטת עולה מהרחוב.
שעה שהכל מקיימים את מנוחת השבת, ישנם את אלה שאינם נחים.
אלה הם כונני מד"א-'הצלה' – תורני השבת, ר' יעקב יוזשעף ור' יהושע (שוקי) בריף – שמיהרו להגיע לרח' טבריה בעיר, שם התקבלה קריאה על חוסר הכרה של קרדיאלי בן 73.
מיד עם בואם גילו כי מדובר במקרה החייאה.
צוות הנט"ן (דן 18) בראשותו של הפאראמדיק שי פנחס והנהג שמוליק עמיאל, שכבר גם הספיק להגיע מתחנת ר"ג הסמוכה, מיהר לחבר מוניטור, ואז התבהרה התמונה... VF!
הפאראמדיק שי – "שוק!"
כך התחיל להתגלגל פרוטוקול VF - שלוש שוקים רצופים, טובוס (צנור תוך-קני), אדרנלין, שוק, פרוקור, שוק, וכן הלאה.
הצוות הנפלא שטוף זיעה. מנסים לייצב את מצב החולה, ש"זכה" כבר ב-7 שוקים.
שי שואל: "נו, מה יהיה?"
יוזשעף עונה לו: "שי, עכשיו זה הולך!"
השוק השמיני ניתן, ושי – שכבר מתחיל לשמוע איזשהו קול מונוטוני נחמד – שואל/צועק: "הפך?"
על המסך מצטייר N.S.R, ושמוליק אומר: "יש סינוס!"
הצוות נושם לרווחה - ברוך ה'.
שוקי לוקח לחץ דם, החולה מקבל מנת אחזקה ומתארגנים לפינוי.
תודה!
תודה לכם חבר'ה!
המנוחה שלנו עריבה הרבה יותר, כשאנו יודעים שיש אנשים העומדים דרוכים עם היד על הדופק...
צוות נפלא של חמשה אנשים בראש אחד!
דוגמא של עבודת צוות נפלאה של עובדים וכוננים של אזור דן!!!
המשיכו כך ועשו חיל!
תוקן על ידי - הצלה_דן - 31/08/2004 17:38:32
 |
|
|