אויף די רעכטע זייט אונטען דאס איז די הערליכע איחוד ביהמ"ד אין די קרית ויואל משה דסאטמאר קאנטרי וואס איז די גרעסטע און שענסטע ביהמ"ד און מערסטע מנינים פון אלע קאנטריס
נשלח ב-31/8/2004 19:30
הוא באמת נראה מפואר וגדול מאוד.
נשלח ב-31/8/2004 19:34
אתם רואים
אוהבישראל לומד אידיש ואנחנו בכלל לא התחלנו ללמוד מורוקאית.
מי כעמך ישראל.
אגב האם היהודים במאראקא דיברו מורקאית או לשון קודש?