בית פורומים חדשות אנש אין בילדער

וויאזוי קען מען זיי מאכן רעדן/שרייבן?

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-15/11/2004 15:31 לינק ישיר 

you forgot allnewspic



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-20/1/2005 04:17 לינק ישיר 

- מיין פראגע צו די נארמאלערע מענטשן דאהי -

פארוואס זעהט מעך אייך נישט לעצטנס"
"פארוואס לאט איר נישט איבער קיין מאָק"?

(נוסח השאלה עפ"י ציוו המנהל שליט"א)



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-20/1/2005 04:29 לינק ישיר 

לכבודך, האב איך עפעס געשריבן אין אשכול "א בודזשעט"



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-20/1/2005 04:32 לינק ישיר 

נער, יו אר דע בעסט!
ווי נעמט נאך אפאר פון די אלטע גווארדיע




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-20/1/2005 07:44 לינק ישיר 

אינגערמאן
זייט געווארענט אויב איר גייט צוריק צו פיהל איז נישטא קיין היידפארק.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-21/1/2005 00:44 לינק ישיר 

אני עדיין בשטח איך בין אביסעל פארנימען לעצטענס און אויך די נושאים וואס ווערען געשמיעסט לעצטענס זענען נישט עפעס אויף וואס איך האב מגיב צוזיין



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-16/2/2005 05:57 לינק ישיר 

ווער געדענקט נאך?




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-16/2/2005 18:06 לינק ישיר 

א פורום איז ווי א קרעמל, צעהן מענטשן שרייען הויך, צעהן אנדערע רעדן געלאסן, און דריי פערטל עולם הערט זיך צו מיט געשמאק און רעדן נישט קיין ווארט...



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-16/2/2005 20:17 לינק ישיר 



תוקן על ידי - אינגערמאן - 16/02/2005 20:26:16



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > חדשות אנש אין בילדער > וויאזוי קען מען זיי מאכן רעדן/שרייבן?
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר
לדף הקודם 1 2 3 סך הכל 3 דפים.

bholext