הנהלת אזור דן שמחה להזמין את עובדי ומתנדבי האזור, לטקס הרמת כוסית לקראת השנה החדשה הבעל"ט ביום ראשון הקרוב (12/09/04). בשעה 15.00 במד"א ר"ג. בשעה 19.00 במד"א ת"א. שנה טובה!