בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

ת.ד. קטלנית בכביש 4 מחלף קוקה קולה

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-8/9/2004 16:39 לינק ישיר 
ת.ד. קטלנית בכביש 4 מחלף קוקה קולה


בסביבות השעה 11.15 לפנה"צ, התקבלה הודעה במערכת הקשר על ת.ד. קשה בכביש 4 (גהה) לכיוון דרום סמוך למחלף "קוקה קולה", בה מעורב הולך רגל.

מדובר בהולך רגל שניסה לחצות את הכביש וטנדר מסוג "קאיה" פגע בו אנושות.

כונני מד"א-'הצלה' שלמה הילמן ומנשה בראון שבדיוק היו ביציאה מב"ב, הגיעו למקום תוך שניות אחדות. במקום היה שרוע כבן 25, ללא דופק וללא נשימה, עם פגיעת ראש קשה, כשהם אף מזהים את נוזל ה-CSF יוצא מאוזניו.

הם החלו מיד בפעולות החייאה. צוות ניידת שח"ל שעברו במקום, הגישו אף הם סיוע ופתחו לו 'ליין'.

צוות האט"ן מירקון שחברו לחברים, ביצעו אינטובציה החדירו תרופות, ו... חזר דופק.

ללא שהות מיותרת, נעשו קיבועים, והנפגע הועבר במצב לא יציב המודינמית לתה"ש, שם, כעבור זמן קצר, נפטר מפצעיו.

האבסורד הגדול הוא, שהתאונה אירעה ליד הגשר להולכי רגל, ואילו היה הנ"ל משתמש בו, התאונה היתה נמנעת.




דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-8/9/2004 16:43 לינק ישיר 

מצורף קובץ


בוחני תנועה בודקים את הרכב.




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-8/9/2004 16:41 לינק ישיר 

מצורף קובץ


ה"קאיה"...

שימו לב ל"עכביש" על החלון, והקינימטיקה הקשה באופן כללי.




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > ת.ד. קטלנית בכביש 4 מחלף קוקה קולה
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext