בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

ה"ברנשילד": לבת שנתיים עם 90% כוויות

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-14/9/2004 16:08 לינק ישיר 
ה"ברנשילד": לבת שנתיים עם 90% כוויות

לא עברה יממה מחלוקת ערכות "ברנשילד" למתנדבי "הצלה" גוש-דן, וכבר הם באו לשימוש עבור ילדה בת שנתיים שנכוותה קשות בכל חלקי גופה.

האירוע היה בעיר בני ברק. כונן מד"א-'הצלה' מרדכי ליברמן שגר ברחוב ברסלב בעיר, הוזעק לטפל בילדה שנכוותה בבנין סמוך.

מיד עם בואו למקום, גילה בת שנתיים הסובלת מכוויות קשות בכל חלקי גופה, לאחר שסיר עם תבשיל חם התהפך עליה בשוגג.

בד בבד עם דיווח למוקד מד"א תוך בקשת הזנקת נט"ן למקום האירוע, הוציא את ערכת ה"ברנשילד" לטיפול בכוויות שחולקה אך אתמול בערב, ולאחר שטיפה במים זורמים, חבש אותה כראוי, בסיועו של מנכ"ל "הצלה" גוש-דן אשר שלומוביץ שגם נזעק למקום.

צוות ניידת טיפול נמרץ של מד"א (ירקון 13) שהגיע למקום, המשיך בטיפול הרפואי ופינה אותה כשהיא מונשמת לבית החולים "שניידר" בפתח תקווה, עם 90% כוויות בדרגה ב'.

רפואה שלמה ושנה טובה!



תוקן על ידי - הצלה_דן - 14/09/2004 16:13:44



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-28/9/2004 18:06 לינק ישיר 

סתם בתור ידע אישי חינם, מד"א קנה מהמשווק של "ברנשילד" בארץ כמות מסוימת לפני תקופה, ומאחר שזה ציוד מאוד יקר לא המשיכו להשתמש בזה ולכן אנחנו רואים במד"א רק תחבושות מטאלין.

וויטי, אדרבה תברר באמת מה הסיפור שמאחורי הברנשילד ותודיע לנו...



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-26/9/2004 21:31 לינק ישיר 

למד"א יש הרבה ציוד יקר שכן משתמשים בו
לדעתי יש כאן שיקולים אחרים מטעמי רפואה
בכל אופן זה מסקרן אותי אברר זאת
ואם זה גם מטעמי כספים אומר לכם



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-26/9/2004 20:15 לינק ישיר 

כי אם למד"א היה כסף כנראה היו משתמשים בתחבושות "ברנשילד" ...



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-24/9/2004 00:06 לינק ישיר 

מאיפה אתה יודע אם יש למדא כסף ?
מה אתה מנהל הכספים ?



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-20/9/2004 01:36 לינק ישיר 

החומר נקרא : ברנדשילד חמור המיוצר בחו"ל
למה מד"א לא משתמש? כי זה עולה מאד יקר התחבושת הקטנה עולה כ20 ש"ח
ומד"א כידוע הוא ארגון עני שאין לו כסף



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-20/9/2004 01:25 לינק ישיר 

ומאיזה חומר עשויה המשחה הזו ? למה מד"א לא משתמש בה ?



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-19/9/2004 21:32 לינק ישיר 

ויטי
ברנשילד זה משחה מיוחדת לכוויות והערכה כוללת את המשחה על פדים בגדלים שונים בערכה סטרילית וכן את המשחה למריחה
הברנשילד הוכיח את עצמו בכוויות קשות כטיפול הטוב ביותר



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-19/9/2004 00:14 לינק ישיר 

מצורף קובץ

תמונה של המתנדבים לאחר החלוקה



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-19/9/2004 00:12 לינק ישיר 

אבל מה בדיוק הערכה הזו עושה ?



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-19/9/2004 00:08 לינק ישיר 

מצורף קובץ


תמונות בבקשה

צילום :עוזי ברק



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-15/9/2004 17:39 לינק ישיר 

מה זה ? ברנשילד ?



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > ה"ברנשילד": לבת שנתיים עם 90% כוויות
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext