בית פורומים חדשות אנש אין בילדער

ווער זענען די בעסטע בעלי תפלות

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-14/9/2004 16:35 לינק ישיר 
ווער זענען די בעסטע בעלי תפלות

איך האב איינמאל געהערט אין קראלי בארא פארק דאווענען ר' יעקב אונגאר פין וויליאמסבורג, איך האלט אז ער איז איינער פון די אויסגעצייכענטע היימישע בעלי תפלות, ער האט א מורא'דיקע בא'טעמ'טע פעסטע שטומע, און האט א געוואלדיג שיינעם נוסח.



דווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-14/9/2004 23:26 לינק ישיר 

מאיר ברוך קאהן איז דער בעסטער היימישער בעל תפילה, אלע גוטע בעלי תפילות זאגען עם נאך.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-15/9/2004 01:30 לינק ישיר 

מאיר ברוך קאהן איז נישט קיין אייגענער בעל מחדש, ער זאגט אויך נאך אנדערע בעלי תפלות
אבער דאנט טעיק מי ראנג, מאיר ברוך איז טאפ טאפ, קיין פראגע

יעקב אונגאר פארמאגט מער אייגן געפיל, ער קען אלעמאל אריינווארפן עפעס נייעס




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-15/9/2004 01:55 לינק ישיר 

ווי דאווענט אייזיק האניג?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-15/9/2004 02:03 לינק ישיר 

רבינו מסאטמאר שליט"א



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-15/9/2004 02:16 לינק ישיר 

חורינער און געזעגענען. פליז, דא רעדט מען פון בעלי תפילה", נישט פון קיין רבי'ס. פירטס נישט אריין דעם אשכול אין די שטותים.
איר דארפט אפילו גארנישט ענטפערן פאר מיר, ווייל עס איז א ריין נארמאלער באמערקונג. עס ברויך נישט קיין טענות ומענות.

סאו, רבותי, צוריק צו די טעמע:
ווער זענען די בעסטע בעלי תפילות? [מודגש]



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-15/9/2004 02:20 לינק ישיר 

קרן התורה איז גערעכט

וטעות לעולם חוזר!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-15/9/2004 06:17 לינק ישיר 

חיים העללער איז א TOP בעל תפלה, זיין איידעם פריינד איז נאך אפילו בעסער.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-15/9/2004 06:22 לינק ישיר 

המשך לתגובה הנ"ל:
איך האב געהערט מאיר ברוך קאהן און יעקב אונגאר, און אין מיין מיינונג דאווענט יעקב אונגאר פול הארציגער און באטאמטער, עכ"פ מיר איז ער בעסער געפאלן.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-15/9/2004 09:05 לינק ישיר 

כ"ק אדמו"ר מראחמיסטריווקא שליט"א איז פין די בעסטע בעלי תפילות,




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-15/9/2004 16:22 לינק ישיר 

הרה"צ ר' משה פריעדמאן שליט"א דומ"ץ, דער סאטאמארער דיין פון בארא פארק 10טע עוו. איז א ערשטקלאסיגער בעל תפלה, א קאמבינעשאן פון הארציקייט מיט א קול ערב.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-20/9/2004 01:40 לינק ישיר 

די בעסטע בעל תפילה היינטיגע צייטן, איז מן הסתם הרה"ח ר' שאול הוטעררער הי"ו, געווען בעל תפילה ביי רבי איציקל זצ"ל וחתנו ומ"מ רבי יעקלי זצ"ל וכ"ק אדמו"ר מבאבוב זצ"ל ולהבלחט"א כ"ק אדמו"ר מבאבוב ואצל רבי ליבוש שליט"א, טאקע נישט די בעסטע שטימע, אבער נוסח ער איז טאפ לית מאן דפליג (איך ווייס ענק וועלן זיך קריגן - טמעאר וועט איר איהם הערן וועט איר זעהן אז איך בין גערעכט).
בברכת גח"ט
יאסעלע



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-20/9/2004 17:48 לינק ישיר 

If you name a Bal T'Filah, please write the Shul that he davens in, so that people can go and enjoy. Thanks



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > חדשות אנש אין בילדער > ווער זענען די בעסטע בעלי תפלות
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext