בית פורומים חדשות אנש אין בילדער

במגזין "שעה טובה" לא מאמינים במשיח

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-19/9/2004 03:18 לינק ישיר 
במגזין "שעה טובה" לא מאמינים במשיח


שומו שמיים


כ'האב געליינט היינט אן ארטיקל אין צייטונג שעה טובה, אז אויב משיח וועט נישט קומען זאל מען זוכה זיין עהם צו זעהן נעקסטע יאר, ווי וואגט זיך איינער ארויסצוזאגן אזא זאך בכלל אז אויב משיח וועט נישט קומען, מיר יודן גלייבן אז משיח שטייט ביים טיר און איז גרייט אנצוקומען קיין ירושלים עני מינוט...



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-20/9/2004 01:20 לינק ישיר 

יוסף90 ארבעט דארט פרעג אים וואס דאס מיינט



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-19/9/2004 18:03 לינק ישיר 

דזשובוי, א שאד אז די צייטונג פארטרעט נישט קיין אהרונים אדער זאלונים, ווען יא וואלט די אשכול שוין יעצט געהאט 500 תגובות און 5,000 שונאים.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-19/9/2004 14:41 לינק ישיר 

סעמי עשית לי ת'היום



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-19/9/2004 07:33 לינק ישיר 


ג'ובוי.


אני משתתף בצערך, בעיקר בגלל שאני יודע שזה באמת כואב לך.

גמר חתימה טובה.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > חדשות אנש אין בילדער > במגזין "שעה טובה" לא מאמינים במשיח
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext