| נשלח ב-19/9/2004 03:18 |
|
| |
במגזין "שעה טובה" לא מאמינים במשיח
שומו שמיים
כ'האב געליינט היינט אן ארטיקל אין צייטונג שעה טובה, אז אויב משיח וועט נישט קומען זאל מען זוכה זיין עהם צו זעהן נעקסטע יאר, ווי וואגט זיך איינער ארויסצוזאגן אזא זאך בכלל אז אויב משיח וועט נישט קומען, מיר יודן גלייבן אז משיח שטייט ביים טיר און איז גרייט אנצוקומען קיין ירושלים עני מינוט...
|
|
|
|
| נשלח ב-20/9/2004 01:20 |
|
| |
יוסף90 ארבעט דארט פרעג אים וואס דאס מיינט
|
|
|
|
| נשלח ב-19/9/2004 18:03 |
|
| |
דזשובוי, א שאד אז די צייטונג פארטרעט נישט קיין אהרונים אדער זאלונים, ווען יא וואלט די אשכול שוין יעצט געהאט 500 תגובות און 5,000 שונאים.
|
|
|
|
|
| נשלח ב-19/9/2004 07:33 |
|
| |
ג'ובוי.
אני משתתף בצערך, בעיקר בגלל שאני יודע שזה באמת כואב לך.
גמר חתימה טובה.
|
|
|
|
|