או נמס הלב משמועה מרה זו .
זכורני לפני שנכנס לבית הרפואה כאשר התפלל איתנו בכל שבת (בלומדו בישיבת מיר והתפלל ועשה את השבת אצל רבינו שליט"א)ועמד בצד הבימ"ד והתפלל כ"כ ערלעך, אח איזה ווערמקייט בטיש . הוא היה בחור משיכמו ומעלה , מלא בתורה וגדוש ביראה .השם ירחם הוא סבל כ"כ הרבה בשנים האחרונות ונזדקק ביסורים .
כשראיתי את כ"ק רבינו שליט"א בדרכו ללוויה הערב היו פניו נפולות כמו בתשעה באב .
יהי זכרו ברוך . ושלא נידע מצער ויגון מעתה ועד עולם .
אמן.
|
|