הנני בזה להודיע לכל אנ"ש שיחיו שכעת אפשר כבר לראות את התמונות של החתונה הגדולה בבית רבינו שהתקיים ר"ח אלול העבר במושב צרעה. וגם ניתן לראות התמונות של הנסיעה למקומות הקדושים לפני החתונה, וגם מהסעודת הילולא של הרב"ש מאשלג זי"ע שהתקיים אתמול בבית מדרשינו בבורו פארק. ועמכם הסליחה על האיחור. ואי"ה להבא נשתדל להודיע מכל המתרחש בחצרות קדשינו במוקדם האפשרי,
נ.ב. וכאן המקום לבקש מכל ה"מעמבערס" שכ"א שיש לו תמונות או חדשות הן מארה"ק והן מארה"ב שיואיל בחסדו הטוב ויודיע לנו במוקדם האפשרי, תודה!
דזשירקא גבאי
נשלח ב-22/9/2004 19:57
ג'ו דו פלעגסט דיר אויך דרייען ביי אים?
נשלח ב-22/9/2004 19:59
יא, שוין א לאנגע צוריק, פארוואס?
נשלח ב-22/9/2004 20:11
א קליינע וועלט
נשלח ב-22/9/2004 20:43
כורמיזא
.........
אל תגיד לי שאתה ג"כ הסתובבת שם.......
נשלח ב-22/9/2004 20:49
קעכער,
איך האב געוואוסט אז דו וועסט שרייבען אזא הודעה
נשלח ב-22/9/2004 20:50
וואס כורמיזא די פלעגסט דיר אויך דרייעןדארט? כ'גלייבעס נישט?!
נשלח ב-22/9/2004 20:53
איך האב זיך טאקע נישט געדרייט דארט אבער איינער פון די חברה דארט פלעגען עסען ביי מיר און פון אים האב איך געהערט גאנץ אסאך.
נשלח ב-22/9/2004 21:36
גובוי,
די הנהלה האט עס געשיקט צו חדשות אנ"ש אדער צו די "עטרת מיכאל מעמבערס אויף יאהאא?