בית פורומים חדשות אנש אין בילדער

נו! קיינער רעגירט נישט אויף די צייטונגען

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-29/9/2004 20:44 לינק ישיר 
נו! קיינער רעגירט נישט אויף די צייטונגען

די וואך איז דא א סך צו רעדן איבער די דיקע צייטונגען מיט איר אינהאלט, היינט איז ערב יו"ט, האט זעה איך קיינער נישט קיין צייט, אבער חוה"מ איז דאך שוין ווייטער א שאלה, לויט ווי איך הער איז דא דיינים וואס זענען מתיר צו נוצן א קאמפיוטער צו טייפן און נישט ארויספרינטען, איינער האט מיר אמאל געזאגט אז הרב ישראל הרפנעס שרייבט אין זיין ספר אז מען מעג טייפען.



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > חדשות אנש אין בילדער > נו! קיינער רעגירט נישט אויף די צייטונגען
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext