בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

שלום חג-שמח ושבת שלום ושאלה חשובה...

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-1/10/2004 14:18 לינק ישיר 
שלום חג-שמח ושבת שלום ושאלה חשובה...

אני מתנדבת באיזור נגב.
וכפי שאתם יודעים איזור זה עמוס במקרים לאחרונה(ירי קאסמים על שדרות וסביב לה,פיגוע שהיה בב"ש ועוד).
בתור מתנדבת בוגרת(לא נהגת אמבולנס אלא אחרי שירות לאומי) האם ניתן לקבל ביפר?האם זה מוצדק?



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-6/10/2004 04:01 לינק ישיר 

עד כמה שידוע לי לא ניתן להחזיק בביפר בלי להיות כונן, מה יצא לך מזה, דבר שני למה שלא תגישי בקשה להיות כוננית ?
כמובן אם את מעל גיל 21 ויש לך רשיון נהיגה ביד.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-3/10/2004 17:37 לינק ישיר 

תודה רבה על העצה.
ובלי קשר,מישהו במקרה יודע כמה עולה להחזיק ביפר+הודעות ממד"א??
חג שמח



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-3/10/2004 11:52 לינק ישיר 

תנסי להשיג מה יכול להיות?!

בעיקרון ביפר מיועד לכוננים אבל יש גם ביפרים שלא נמצאים אצל כוננים.

בהצלחה!!!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > שלום חג-שמח ושבת שלום ושאלה חשובה...
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext