| נשלח ב-1/10/2004 14:18 |
|
| |
שלום חג-שמח ושבת שלום ושאלה חשובה...
אני מתנדבת באיזור נגב.
וכפי שאתם יודעים איזור זה עמוס במקרים לאחרונה(ירי קאסמים על שדרות וסביב לה,פיגוע שהיה בב"ש ועוד).
בתור מתנדבת בוגרת(לא נהגת אמבולנס אלא אחרי שירות לאומי) האם ניתן לקבל ביפר?האם זה מוצדק?
|
|
|
|
| נשלח ב-6/10/2004 04:01 |
|
| |
עד כמה שידוע לי לא ניתן להחזיק בביפר בלי להיות כונן, מה יצא לך מזה, דבר שני למה שלא תגישי בקשה להיות כוננית ?
כמובן אם את מעל גיל 21 ויש לך רשיון נהיגה ביד.
|
|
|
|
|