מי שהיה בבאבוב בליל שמיני עצרת וראה את מה שקרה בעת הריקודין של הרב הצעיר, ומי שיודע מה שמרדכי דוד אמר להרב הצעיר בעת שעלה אליו הביתה לאחריו
מי שלח לקרוע את הצעטלעך באמצע היו"ט על הודעת השירות ותשבחות, האם היה זה משה מאיר איינהארן או לא?
וכן דיווח מ"השירות ותשבחות בליל שבת בראשית, בבית המדרש הישן ובבית המדרש הגדול בראשות הרב הצעיר ובראשות ר' מרדכי דוד
שיכתוב כאן
נשלח ב-10/10/2004 04:12
עדכון:
אצל שירות ותשבחות בראשות הרב אונגאר הי' כ300 איש רובם בחורים
אצל שירות ותשבחות בראשות הרב הצעיר היה כ700 איש עם פארענצעס בג' צדדים
נשלח ב-10/10/2004 04:15
hotwire
אבי געשריבען
איך בין געווען ביי ביידע ר' בן ציון האט געהאט זעקס הונדערט מענטשען עלטערע אינגעלייט מיט ישיבה קטנה בחורים, אין ביי די איידימער זענען געווען פינעף הונדערט אלע אינגעלייט מיט בחורים
האסט אויף פארגעסען צו שרייבען אז די צעטלעך אז ר' בן ציון גייט פירען טיש האט מען אויפגעהאנגען מיט א גוי יום טוב.
תוקן על ידי - shia550 - 10/10/2004 4:18:03
נשלח ב-10/10/2004 04:40
וגם שכחתי לכתוב: אז מ'האט עס אראפגעריסען אום יו"ט און יו"ט שני האט מען עס נאכאמאל אויפגעהאנגען
נשלח ב-10/10/2004 04:52
עוד דבר אחד:
בדבר אחד ניצח הרב מרדכי דוד, הוא חילק באבוב לשתיים, עכשיו הרב הצעיר כבר לא יחידי
עכשיו השאלה כמה זמן זה יכול להיות ככה, לכם הפתרון.
נשלח ב-10/10/2004 05:06
נעילת החג ישבו שלשתם יחד באויבן אן.
נשלח ב-10/10/2004 19:52
באקומען אין תיבה אישית פון א ניק שבת בראשית
אני לא מאושר כתיבה נא להכניס לפורום.
הסיפור הוא בהחלט לא כמו שאתה כותב את זה
אין לחתני רבינו שליט"א שום ענין לפילוג בבאבוב, מה שכן הם ורוב חסידי באבוב לא יתנו למלאות את מקומו של רבינו שליט"א בחיים חיותו כמו שאנשי רב הצעיר ושונאי רבינו שליט"א רוצים.
חתן רבינו לא צריך שום דבר בשביל עצמו עובדה שהכל מקבל גיסו המבוגר.
קהל לא הסכים לניהול הטיש של רב הצעיר ומה שהם עשו היה צד פזיז שלא לקח בחשבון שחסידי באבוב לא יתנו לעשות פוטש נגד רבינו שליט"א
השבת קיבלו יועצי רב הצעיר מסר ברור מחסידי באבוב "יש אדמו"ר בבאבוב עמוע"ש באם תנסה לתפוס את מקומו על גופתינו המתה, גם אם הם ינסו להשמיץ את חתני רבינו שליט"א בשקרים וכזבים זה לא יעזור.
נקווה שכולם למדו את הלקח והכל על מקומו יבוא בשלום.
תוקן על ידי - ALLNEWSPIC - 20/06/2006 9:49:36
נשלח ב-10/10/2004 20:02
לא יודע איזה מסר קיבל הרב הצעיר, שהיה לו יותר מכפול אנשים, המסר שאני חושב שקיבל הוא שיש לו את העולם בבאבוב ולא לאונגארהטקסט שלך כאן
1 קודם כל אתה טועה במספרים הרב הצעיר היה לו שישים אחוז והחתנים היו להם ארבעים אחוז שזה כבר נתח רציני , אבל יש עוד שני נקודות עקריות
2 אצל החתנים היו כל האברכים והבחורים של הישיבה שאיתם בונים חסידות כמו כן האברכים החשובים התלמידי חכמים, מגידי השיעורים והדרשנים, אצל הרב הצעיר היו הבעליבתים המבוגרים והרבה בחורים צעירים עד גיל חמש עשרה, או בלשון יותר ברור אלה שמתסתובבים אצל הזאלונים בסאטמאר, עכשיו לך תבנה איתם חסידות..
3 אתה שוכח שהרב הצעיר הוא העתיד של באבוב והיה צריך לקחת את באבוב על מגש של כסף, ,ואם חמש מאות אברכים מסלתה ומשמנה, לא מפחדים לצאת נגדו בגלוי יש לו בעיה רצינית, ובמיוחד כשברור שהם בישלו את זה במו ידיהם
דיברת עד עכשיו עם אנשי הרב הצעיר והיו אומרים לך שאין להם עתיד ואין מה לפחד מהם אפשר להתנשא כמה שרוצים, האם הם עוד יגידו את זה?
לסיכום מכל התהליכים ששונאי רבינו שליט"א עושים לקחת את האדמורו"ת עכשיו הם רק מפסידים אנשים נייטרליים, והוא פשוט זורק את העתיק שלו במו ידיו.
~~~~~~~~~~~
קודם כל אני הייתי שמה לא היתה 60 40 אלא כ80 20, עם כל הפני והזקינים היו אצל רב הצעיר. ובבחורי ישיבה קטנה ג"כ בונים הרבה
נשלח ב-11/10/2004 04:55
hotwire שרייבט
שמעתי היום בביהכ"נ אחד שואל את חבירו.... זאג יאנקל ווי האסטו געשלאגען הקפות היי יאר????