בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

איזו שינאה יש בפורום הצלה ומד"א ישראל.

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-12/10/2004 13:04 לינק ישיר 
איזו שינאה יש בפורום הצלה ומד"א ישראל.


בתור אחד שלא ידע על קיום הפורום הזה

[עקב זה שהפורום לא נמצא במסורת ששם גולשים יותר מהר]

הכנסתי הודעה בפורום הנ"ל עם קישור לפורום הזה.

ולא לקח להם יותר מדקה וחצי למחוק את ההודעה לאלתר.

מישהו יכול להסביר לי את זה?



אם הם באמת אנשים צדיקים שמקדישים מזמנם ומהונם למען הצלת חיי אדם אז מה זה הקטנוניות הזו?


למה אנשי הצלה גוש דן שוים פחות מהם?



למה להם מגיע פרסומת ולהם לא?



בקיצור למה אנשים שמצטירים לנו כאנשים צדיקים וחסודים מתנהגים כמו בני 6?


אגב ידוע למישהו מי זה מנהל האתר ההוא?



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-12/10/2004 17:58 לינק ישיר 

מר רנלטריבצקי היקר!

ברוך בואך לפורום.

חבל שאכן לא ידעת על קיומו של הפורום עד לאחרונה, אולם אנו מקבלים אותך ואת כולם בברכה.

אולם לידיעתך, פורום זה הוקם ע"י ידידי ארגון מתנדבי הצלה גוש-דן, במטרה להביא לידיעתם של המעוניינים בכך את גודל פעלם הרב של מתנדבי-כונני מד"א באזור.

אנו לא נסכים בשום פנים ואופן להעלאת נושאים, שיש בהם משום פגיעה בכבודם של אחרים. אין זה מקום לשאלות קנטרניות או הערות עוצניות.

התרענו על-כך בעבר, ואיננו מעוניינים לנקוט בצעדים לא נעימים.

נשמח להמשיך ולקבל ממך מידע ועדכונים כפי רוח הפורום, כפי שהנך יודע וודאי לעשות.

בהצלחה לך ולכולנו!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-12/10/2004 17:06 לינק ישיר 

נחסמתי לכתיבה בפורום "הצלה ומד"א ישראל"


דוקי אתה חושב שמי שלא ינגן לפי הכינור שלך יחסם?!~
אתה טועה!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-12/10/2004 13:10 לינק ישיר 

ושוב ידוע למישהו מי זה ה "הצלה ישראל" הזה?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-12/10/2004 13:08 לינק ישיר 

את זה קיבלתי ממנהל הפורום הצלה ומד"א ישראל :
העבר אל | שלח תגובה | הודעות יוצאות | הודעות נכנסות ללא נושא
נושא מחבר

נשלח ב - 12:53 12/10/2004
--------------------------------------------------------------------------------
אבקשך לא להציף את הפורום בידיעות ואשכולות שלא לצורך.

זו אזהרה.


בברכה.


הצלה_ישראל




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > איזו שינאה יש בפורום הצלה ומד"א ישראל.
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext