כל אזור קיבל אופנוע כזה לטובת מנהלה
אין קשר בין האופנועים הללו לאופנועי מתנדבים / כוננים שבקרוב יגיעו 350 סמ"ק או משהו כזה ...
בכבישי ת"א ר"ג אפשר לחסוך זמן יקר על אופנוע
ומי שחושב שהוא יודע יותר ורוצה להשמיץ אז שיערב לו
סוף עניין!
נשלח ב-13/10/2004 18:52
כמה דברים?
1. האדם שיושב על האופנוע באמת מאוד נחמד וגם כשראה שצילמתי אותו [כפי שאתם רואים בתמונה] הוא חייך.
2. לפי המספר מדובר באופנוע חדש [57 בסוף=2005] ואולי באמת הארגז עוד לא הגיע.
3. למי שטען שמדובר באופנוע מנהלים אז חוזרת השאלה למה בלי ארגז ציוד [אם רוצים שמתנדבים יקחו ברכב הפרטי שלהם ציוד אז ק"ו באופנוע רישמי של מד"א שכל מי שנוהג עליו הוא לפחות חובש]
ע"כ
נשלח ב-13/10/2004 18:25
האופנועים האלו מיועדים לכוננים עובדים ומתנדבים ולא למנהלים,
אפי' יש עליהם כיתוב של מי שתרם אותם
או שמדובר בשחיתות או שעדיין לא הגיע הארגז ציוד (לא השתחרר מהמכס) ולכן הוא לווה אותו לסיבוב...
נסיעות מנהלה נעשו עד היום או ברכבים שניתנו למנהלי האזור וסגניהם, או באמבולנסים שמהם יש בשפע...
אז בבקשה לדייק בעובדות כי שקרים זה מעצבן ....
(אולי בתור פאראמדיק הוא לקח אותו ככונן הביתה ??? מופרך!)
נשלח ב-13/10/2004 14:17
אוהו, צורף זה אחד האנשים המקצועיים והעדינים שאני מכיר.
ידע וסמכויות, אבל עם נחמדות ונועם.
תמיד ישמח להסביר לך, את מה שלא נהיר לך.
אחד שאנו יכולים להיות גאים שהוא באזורנו.
"סע בדרכים טובות, והמשך להצליח!"
נשלח ב-13/10/2004 10:42
...
תוקן על ידי - מנחם410 - 13/10/2004 10:43:36
נשלח ב-13/10/2004 00:51
זה לא "סתם מתלהב" זה צורף יעקב אחראי פראמדיקים תחנת ר"ג
האופנוע הזה זה אופנוע מנהלים, בכל אזור יש אופנוע כזה אחד לנסיעות מנהלתיות .
ואני רואה שצילמת את התמונה ברחוב הרוא"ה פינת חיבת ציון בר"ג .. . . .. . .