בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

אופנוע של מד"א? בלי ציוד?

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-12/10/2004 17:03 לינק ישיר 
אופנוע של מד"א? בלי ציוד?
מצורף קובץ

מישהו יכול להסביר לי מה זה האופנוע שבתמונה?

למד"א יש אופנועים?

ואם כן אז למה בלי ארגז ציוד?

או שזה סתם מתנדב מתלהב?



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-13/10/2004 20:17 לינק ישיר 

אשרי המאמין

מעניין אצלנו לא התקבל אופנוע מנהלים כזה.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-13/10/2004 19:15 לינק ישיר 

כל אזור קיבל אופנוע כזה לטובת מנהלה
אין קשר בין האופנועים הללו לאופנועי מתנדבים / כוננים שבקרוב יגיעו 350 סמ"ק או משהו כזה ...
בכבישי ת"א ר"ג אפשר לחסוך זמן יקר על אופנוע
ומי שחושב שהוא יודע יותר ורוצה להשמיץ אז שיערב לו
סוף עניין!



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-13/10/2004 18:52 לינק ישיר 

כמה דברים?
1. האדם שיושב על האופנוע באמת מאוד נחמד וגם כשראה שצילמתי אותו [כפי שאתם רואים בתמונה] הוא חייך.


2. לפי המספר מדובר באופנוע חדש [57 בסוף=2005] ואולי באמת הארגז עוד לא הגיע.


3. למי שטען שמדובר באופנוע מנהלים אז חוזרת השאלה למה בלי ארגז ציוד [אם רוצים שמתנדבים יקחו ברכב הפרטי שלהם ציוד אז ק"ו באופנוע רישמי של מד"א שכל מי שנוהג עליו הוא לפחות חובש]
ע"כ



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-13/10/2004 18:25 לינק ישיר 

האופנועים האלו מיועדים לכוננים עובדים ומתנדבים ולא למנהלים,
אפי' יש עליהם כיתוב של מי שתרם אותם
או שמדובר בשחיתות או שעדיין לא הגיע הארגז ציוד (לא השתחרר מהמכס) ולכן הוא לווה אותו לסיבוב...

נסיעות מנהלה נעשו עד היום או ברכבים שניתנו למנהלי האזור וסגניהם, או באמבולנסים שמהם יש בשפע...

אז בבקשה לדייק בעובדות כי שקרים זה מעצבן ....

(אולי בתור פאראמדיק הוא לקח אותו ככונן הביתה ??? מופרך!)



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-13/10/2004 14:17 לינק ישיר 

אוהו, צורף זה אחד האנשים המקצועיים והעדינים שאני מכיר.
ידע וסמכויות, אבל עם נחמדות ונועם.
תמיד ישמח להסביר לך, את מה שלא נהיר לך.
אחד שאנו יכולים להיות גאים שהוא באזורנו.
"סע בדרכים טובות, והמשך להצליח!"



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-13/10/2004 10:42 לינק ישיר 

...

תוקן על ידי - מנחם410 - 13/10/2004 10:43:36



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-13/10/2004 00:51 לינק ישיר 

זה לא "סתם מתלהב" זה צורף יעקב אחראי פראמדיקים תחנת ר"ג
האופנוע הזה זה אופנוע מנהלים, בכל אזור יש אופנוע כזה אחד לנסיעות מנהלתיות .
ואני רואה שצילמת את התמונה ברחוב הרוא"ה פינת חיבת ציון בר"ג .. . . .. . .

תוקן על ידי - witty - 13/10/2004 0:52:18



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > אופנוע של מד"א? בלי ציוד?
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext