בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

אלפי איש בקידוש שח יו"ר הצלה בבני ברק.

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-17/10/2004 01:06 לינק ישיר 
אלפי איש בקידוש שח יו"ר הצלה בבני ברק.

משעות הבוקר המוקדמות.....


היה ממש מרגש אלפי אנשים ביניהם:
*רבנים
*אדמורים
*מוצי"ם
*לטאים
*חסידים
*ספרדים
*אשכנזים
*מזרחניקים
*אנשי הצלה בני ברק לדורתיה....
*אנשי מד"א
*אנשי זק"א
*אפילו הגוי של עירית ב"ב



וכולם בתוך סאטמר


אח מי היה מאמין...


רק אושי יכול ללכד את כולם יחד


והקיגל....
והערינג [שלא היה]
והחלות [שלא היה]
והעוגות [שאחרי החייאה הם היו בסדר]
והשתיה [שהיה]
והצולנט.....


אושי המון מזל טוב








דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-17/10/2004 17:33 לינק ישיר 

חבל, כנראה שאם היא היה יו"ר היה יותר אוכל..
טוב בבחירות הבאות.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-17/10/2004 16:26 לינק ישיר 


אכן, היה מגבש ומרגש.

אולם בטעות (שאירעה כנראה מאי שימת לב), אתקן אותך:
יו"ר "הצלה" גוש-דן הוא מיודעינו וידידינו הרב יצחק ויינברגר הי"ו.
מנכ"ל "הצלה" גוש-דן הוא 'בעל הקידוש' הרב אשר שלומוביץ הי"ו.

לגבי מה שהיה או לא היה: מה שהיה, היה טעים.
מה שלא היה, או שהספיק להגמר, או כפי שמישהו אמר שם: העוזרים הרבים שעזרו בחלוקה, קיזזו עד ש... פשוט נגמר.

בכל אופן, אויף שימחעס!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > אלפי איש בקידוש שח יו"ר הצלה בבני ברק.
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext