אכן, היה מגבש ומרגש.
אולם בטעות (שאירעה כנראה מאי שימת לב), אתקן אותך:
יו"ר "הצלה" גוש-דן הוא מיודעינו וידידינו הרב יצחק ויינברגר הי"ו.
מנכ"ל "הצלה" גוש-דן הוא 'בעל הקידוש' הרב אשר שלומוביץ הי"ו.
לגבי מה שהיה או לא היה: מה שהיה, היה טעים.
מה שלא היה, או שהספיק להגמר, או כפי שמישהו אמר שם: העוזרים הרבים שעזרו בחלוקה, קיזזו עד ש... פשוט נגמר.
בכל אופן, אויף שימחעס!
|
|