בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

ברכות לכונני צפון ב"ב על החייאה מוצלחת

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-17/10/2004 16:34 לינק ישיר 
ברכות לכונני צפון ב"ב על החייאה מוצלחת


ברכות חמות לכונני מד"א-'הצלה' מצפון ב"ב, ה"ה: ה'שריף' שמעון אטינגר, משה לודמיר ואביב מוסקט, על החייאה מוצלחת על בן 81, שביצעו בליל שבת האחרון ברח' ז'בוטינסקי בב"ב.

המשך בשורות טובות!



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-18/10/2004 15:58 לינק ישיר 


נכון, ביררתי והצדק איתך.

אז תודה לכונני מד"א-'הצלה': משה גרוכובסקי, והחובש הבכיר מוטי עמאר (מפקד יחידת האופנועים, ששימש כתורן שבת) על מאמציהם הכנים.

ראו ברכה והצלחה בכל מעשי ידיכם.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-17/10/2004 17:37 לינק ישיר 

בליל שבת הייתה גם החייאה בבית אבות ברחוב הרב קוק..
ההחייאה הייתה מוצלחת אבל החולה נפטר ת נ צ ב ה
אבל את הצל"ש מגיע.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > ברכות לכונני צפון ב"ב על החייאה מוצלחת
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext