ברכות חמות לכונני מד"א-'הצלה' מצפון ב"ב, ה"ה: ה'שריף' שמעון אטינגר, משה לודמיר ואביב מוסקט, על החייאה מוצלחת על בן 81, שביצעו בליל שבת האחרון ברח' ז'בוטינסקי בב"ב.
המשך בשורות טובות!
נשלח ב-18/10/2004 15:58
נכון, ביררתי והצדק איתך.
אז תודה לכונני מד"א-'הצלה': משה גרוכובסקי, והחובש הבכיר מוטי עמאר (מפקד יחידת האופנועים, ששימש כתורן שבת) על מאמציהם הכנים.
ראו ברכה והצלחה בכל מעשי ידיכם.
נשלח ב-17/10/2004 17:37
בליל שבת הייתה גם החייאה בבית אבות ברחוב הרב קוק..
ההחייאה הייתה מוצלחת אבל החולה נפטר ת נ צ ב ה
אבל את הצל"ש מגיע.