בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

הביפר רק צפצף, וכבר: "364 במקום"...

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-19/10/2004 15:28 לינק ישיר 
הביפר רק צפצף, וכבר: "364 במקום"...

מספר לי אחד מכונני מד"א-'הצלה':
זה היה היום (יום שלישי) בצהריים. חזרתי מהמכולת, ולפתע מצפצף לי הביפר. עוד לפני שהספקתי להביט בכתוב, כבר שומע אני במערכת הקשר: "364 מקום בדמשק אליעזר".
גם אני, הוא אומר לי, הופתעתי מהמהירות.

ואז, הוא ממשיך לספר, אני קורא את הכתוב על מסך הביפר: "בני ברק, דמשק אליעזר 8, ת.ד. פצ' קשה ילד נפגע".

רק סיימתי לקרוא, ואז שוב: "315 מקום בדמשק".

עוברת פחות מדקה והחבר השלישי - 348 - גם סוגר מקום.

- - - דוגמא נוספת למהירות התגובה של מתנדבי "הצלה" גוש-דן. - - -

~~~~~~~~~~~

כאן הסתקרנתי אני מה היה ההמשך, הנה הוא לפניכם.

~~~~~~~~~~~

ואז...

בקשר:
"דן 364" – "שומעת" – "מדובר בבת 4 שנפגעה מדופן רכב נוסע. כרגע בהכרה מלאה עם חבלת ראש" – "תודה. נט"ן ורגיל בדרך אליכם".

במקום:
כשיד אחת מבצעת לחיצה ישירה על מקום הדימום בקרקפת, והשניה מלטפת בעדינות את הלחיים, מחלץ אחד המתנדבים מפי הקטנטונת את שמה וכתובתה בעדינות וברוגע, תוך שהוא מעיף מבט על האישונים. השני מכין צווארון ילדים ותחבושת אישית, והשלישי מתעדכן מפי עד ראיה, ובמקביל שולח נער לבית הילדה לקרוא לאחד ההורים – "עשה זאת בעדינות", הוא אומר לו, "אמור להם שזה בסדר והיא מטופלת במקום".

קיבוע, חבישה, מדדים, בדיקה כללית נוספת ו...האמבולנס הרגיל (דן 44 – אסף מגן) במקום.

עודו מתעדכן מאחד המתנדבים בפרטי האירוע, כבר מוכנים השניים האחרים עם הלוח גב. שמירה על קיבוע הראש, אחיזה במרכז הגוף, ו... מעבירים ללוח – למיטה – ולאמבולנס.

בינתיים הספיקה האם להגיע, עולים לאמבולנס - - -

"דן 44" – "שומעת" – "איפה הנט"ן?" – "ברח' השומר" – "טוב, משיקולי זמן ומרחק בטלי אותם, אני מתחיל לפנות לתה"ש בת 4 שנפגעה מרכב חולף בהכרה מלאה, עם חבלת ראש ודימום מהקרקפת" – "טוב, קבלתי".

~~~~~~~~~~~

לכאורה, סיום אירוע. אך לפתע (בגל מד"א): "מישהו מ'הצלה' שומע אותי?" – נשמע קולו של אסף (נהג האמבולנס – דן 44), "364 שומע" – "שדר לי בבקשה את מס' הרכב", מבקש אסף. הכונן משדר לו, "תודה, תודה לכם" – "יום טוב", עונה לו הכונן.


אז תודה לכונני מד"א-'הצלה' הנפלאים: יהודה לונדנר, והחובשים הבכירים מרדכי עמאר (מפקד יחי' האופנועים) וצבי רודיך.

~~~~~~~~~~~

כן, זה המוטו של "הצלה" גוש-דן – מהירים בתגובה ומקצועיים בטיפול!

. . .


תוקן על ידי - הצלה_דן - 19/10/2004 15:32:12



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-19/10/2004 20:06 לינק ישיר 

הדברים לא חדשים!
כל מי שהזמין אי פעם מד"א באיזור יודע את זה.


ביום חמישי בלילה הייתה החלקה של רוכב אופנוע ברחוב קוטלר פינת הרב שך ואני הייתי בתפילת ערבית בביה"כ איצקוביץ וברגע שקיבלתי את הביפר רצתי למקום [פחות מחצי דקה]וכבר מנשה הגדול טיפל בפצוע....

אין על הצלה דן.
חיזקו ואימצו



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > הביפר רק צפצף, וכבר: "364 במקום"...
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext