בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

ברכות לכונן דרום ת"א על החייאה מוצלחת

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-20/10/2004 15:26 לינק ישיר 
ברכות לכונן דרום ת"א על החייאה מוצלחת


וזה הסיפור:

יום שני בבוקר. כונן מד"א-'הצלה' מאיר זרגריאן בדרכו לכולל. לפתע שומע הוא בקשר את מוקד דן מוציא אמבולנס ונט"ן לחוסר הכרה בשכונת "יד אליהו" בת"א.

"דן 374" – "שומע", עונה חגי הקצמ"ש – "תוציא בבקשה ביפר על הכתובת בת"א, אני באזור" – "הביפר בדרך" – "תודה!".

זמן קצר עובר והמתנדב כבר במקום, עולה לדירה.

"זה כנראה לקבוע", אומר לו הבן, ומצביע על אמו הישובה על כסא הגלגלים. "כמה זמן זה המצב הזה?", שואל מאיר ומתחיל 'לפרוק ציוד'. "בסביבות ה-10 דקות", הוא עונה לו.

"דן 374" – "שומע" – "אני מתחיל החייאה ברח' אני מאמין" – "קבלתי. תודה".

מאיר מתחיל בהחייאה אינטנסיבית, צוות נט"ן שמגיע אחריו מחבר מוניטור – "אסיסטולה", וממשיך בהחייאה המתקדמת.

. . .

סוף דבר, הגב' בת ה-72 פונתה ל"איכילוב" לאחר החייאה מוצלחת, כשהיא יציבה ומונשמת.

~~~~~~~~~

המשך להצליח, מאיר!




דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-20/10/2004 17:34 לינק ישיר 

למה באמת לא יצא ביפר?
בבוקר בת"א?

"הצלה" גוש-דן – מהירים בתגובה ומקצועיים בטיפול!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-20/10/2004 17:43 לינק ישיר 

אם תדייק בקריאת הכתוב, תראה שהקצמ"ש במוקד ענה לו שהביפר כבר בדרך.

אולם ככלל, מוקד אזור דן בראשותו של מר חיים סגל החביב, ידוע כמקצועי ביותר ובכלל זה הוצאת הודעות לביפרים כאשר הדבר נדרש. פעמים יתכן ומחמת עומס העבודה (אזור דן הוא העמוס ביותר בארץ, כידוע) מתאחר הדבר מעט.

בכלל, נושא זה הוא רחב מאד (האמבולנס יוצא מקרוב וכדו') ואין כאן המקום להאריך.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > ברכות לכונן דרום ת"א על החייאה מוצלחת
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext